Kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP) je istakao da će se rekonstrukcija vršiti u više faza, a da će prva trajati do 12. augusta. Naglasio je da je riječ o jednoj od najzahtjevnijih raskrsnica na tramvajskoj trasi.
Za vrijeme izvođenja radova u prvoj fazi doći će do izmjene režima saobraćaja. Vozila neće moći skretati lijevo iz pravca Pofalića prema Željezničkoj stanici, kao ni iz pravca Centra polukružno nazad prema Marijin Dvoru.
Osim toga, vozila koja dolaze iz pravca Željezničke stanice neće moći skrenuti lijevo u ulicu Zmaja od Bosne. Sve ostalo neće biti izmijenjeno i saobraćaj će se odvijati bez promjena.
Izmjena režima saobraćaja je privremena dok traju radovi na prvoj fazi, a u Ministarstvu saobraćaja Kantona Sarajevo se unaprijed zahvaljuju na strpljenju svim učesnicima u saobraćaju. Policija će regulirati saobraćaj.
U toku je rekonstrukcija raskrsnice na Skenderiji te preostaju rekonstrukcije raskrsnica kod Željezničke stanice i na Čengić Vili. U sklopu rekonstrukcije tramvajske pruge od Čengić Vile do Željezničke stanice završena je rekonstrukcija raskrsnica na Dolac Malti, kod Socijalnog i na Pofalićima. U toku je i produženje isključnih traka na raskrsnici na Pofalićima.
Rekonstrukcija tramvajske pruge od Čengić Vile do Željezničke stanice započela je u septembru prošle godine i bit će završena krajem augusta ove godine. Tramvajska pruga od Ilidže do Čengić Vile je rekonstruirana od kraja augusta 2021. do septembra 2022.
Rekonstrukcija ukupno košta više od 40 miliona KM, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Izvođač radova je konzorcij dvije kineske kompanije China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač je kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrše kompanije PPG Sarajevo i Yuksel Proje.
Iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevoza potvrdili su za Klix.ba da će u drugoj polovini ovog mjeseca početi izgradnja tramvajske pruge od Hrasnice do Ilidže.