Sarajevo kao brend
124

Turističko "zakucavanje" vrijedno 55 miliona KM

Foto: T. S./Klix.ba
Foto: T. S./Klix.ba
Fantastična igra bosanskohercegovačkih košarkaša na utakmici protiv Francuske privukla je pažnju i zvaničnih Instagram profila Međunarodne košarkaške federacije (FIBA) i Eurobasketa, gdje je zabilježeno više od milion i po pregleda pratilaca iz cijelog svijeta.

Zvanični logo Turističke zajednice Kantona Sarajevo "Visit Sarajevo" na pokretnoj reklami, koji se našao u centru pažnje zahvaljujući nevjerovatnom potezu našeg reprezentativca Jusufa Nurkića, na ovaj način je vidjelo više od milion i po potencijalnih turista!

Turistička zajednica Kantona Sarajevo prepoznala je značaj i efekte kvalitetne promocije kroz najveća svjetska sportska dešavanja, te podržala Košarkaški savez BiH i mušku košarkašku reprezentaciju Bosne i Hercegovine u kvalifikacijama za Svjetsko prvenstvo 2023 kroz projekat "Promocija brenda Visit Sarajevo kroz sport".

"Obilježavajući Svjetski dan turizma prošle godine, a vodeći se temom koju zadaje Svjetska turistička organizacija UNWTO, kroz kratki video prikazali smo sve potencijale koje turizam ima za inkluzivni razvoj, odnosno za stvaranje radnih mjesta, pozitivan uticaj na lokalnu zajednicu i načine na koji turizam uključuje veliki broj aktera iz ostalih povezanih grana privrede, generišući pri tome značajan prihod od turizma kao jedan od osnova ekonomskog razvoja Kantona Sarajevo i Bosne i Hercegovine. Za samo dva dana boravka u Kantonu Sarajevo, očekivano je da će prosječan turista, koji putuje s partnerom, potrošiti blizu 1.500 konvertibilnih maraka koje su direktni prihod od turizma.

Jednostavnom računicom, ako pretpostavimo da samo 1% Instagram korisnika kojima je Sarajevo približeno kroz reklamu brenda Turističke zajednice Kantona Sarajevo "Visit Sarajevo“, odluči istražiti i posjetiti naš grad, dolazimo do cifre od 15.000 turista. Prosječan boravak stranih turista u Kantonu Sarajevo iznosi 2,8 noći, što je ukupno 42.000 ostvarenih noćenja i 84.000 konvertibilnih maraka naplaćene boravišne takse. Analize profila turista koji posjećuju Kanton Sarajevo pokazuju da većina turista dolazi s partnerom, porodično ili u društvu prijatelja, čime se automatski prihod od boravišne takse udvostručava.

Kenan Magoda, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo
Kenan Magoda, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo

Dakle, samo 1% pratilaca na društvenim mrežama koje je privukla reklama "Visit Sarajevo" i koji odluče posjetiti Sarajevo, a pod pretpostavkom da putuju u paru, potrošit će u našem gradu 55 miliona KM!

Važno je napomenuti da svaka turistička potrošnja ima uticaj na cjelokupnu privredu kroz multiplikativne direktne i indirektne efekte, što nas dovodi do zaključka da samo jedna strateški osmišljena i pozicionirana reklama može Sarajevu donijeti stotine miliona konvertibilnih maraka", naglasio je Kenan Magoda, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo.

Na linku pogledajte nevjerovatnu igru bh. reprezentativca.