Vijećnici usvojili odluku
43

Tuzla bi nakon 25 godina mogla vratiti javni prijevoz pod svoju kontrolu: Šta to znači za građane

Piše: A. K.
Tuzla (Foto: A. K./Klix.ba)
Tuzla (Foto: A. K./Klix.ba)
Tuzla još uvijek nije uspjela riješiti problem funkciniranja javnog prijevoza, koji nije pod kontrolom grada već 25 godina. Ali, shodno posljednjem potezu gradskih vijećnika, to bi uskoro moglo biti promijenjeno.
Vijećnici u Gradskom vijeću Tuzle tokom posljednje sjednice su jednoglasno usvojili odluku o davanju saglasnosti za pokretanje postupka javnih nabavki usluga javnog linijskog prijevoza putnika na području grada i to putem otvorenog postupka javne nabavke usluga sa međunarodnom objavom.

"Ovom odlukom omogućavamo da se svi prijevoznici, koji su registrirani za obavljanje prijevoza na području Tuzle i Tuzlanskog kantona, prijave u obliku konzorcija ili nekom drugom obliku organiziranja, kako bi došli do najpovoljnijeg ponuđača, odnosno dobili najpovoljniju cijenu. Time bi grad Tuzla konačno dobio javni linijski prijevoz putnika kakav i zaslužuje", kaže sekretar organa državne službe Almir Šuta.

Inače, donošenje ovakve odluke je uslijedilo nakon propalog javnog poziva za obavljanje gradskog prijevoza u Tuzli jer svega jedna dostavljena ponuda nije bila potpuna. Shodno tome sada se problem pokušava riješiti otvaranjem postupka javne nabavke.

"Ovo je početni akt i važno je da se postupak pokrene. Nadam se da ćemo najkasnije za dva-tri mjeseca, kada se postupak provede, imati riješeno ovo pitanje, a u narednih pola godine ili godinu, imati organizaciju savremenog gradskog prijevoza u Tuzli", navela je vijećnica SDP-a u Gradskom vijeću Tuzle Svjetlana Kakeš.

Vijećnik BOSS-a Mirnes Ajanović smatra da će građani imati siguran prijevoz jer šest miliona KM godišnje odvojenih osigurava sigurnost prijevoznicima da će im biti plaćeno.

"Imat ćemo mogućnost da dajemo besplatne karte, a za određene kategorija cijena može biti marka, marka i po... Važno je da dobijemo siguran, efikasan i jeftin prijevoz i konkurenciju. Javni poziv omogućava da konzorcij može podnijeti zahtjev za prijevoz putnika, a izbjegavamo okolnost da bude samo jedan prijevoznik i da imamo ultimatum. Grad će upravljati gradskim prijevozom nakon 25 godina, određivati linije, broj polazaka, a građani će imati mogućnost da daju prijedloge", dodao je Ajanović.

Podsjećamo, već 25 godina privatna kompanija GiPS obavlja javni prijevoz putnika u Tuzli, a problem je nastao zbog donesenih odluka prije nekoliko mjeseci.

Osim što je izvršila enormno povećanje cijena karata, ova privatna kompanija je redukcirala raspored linija, određene ukinula, a uz najavu potpunog prestanka obavljanja djelatnosti.