Do pada prodaje je došlo nakon što je Vlada KS van snage stavila Uredbu o načinu ostvarivanja prava na naknadu za prijevoz na poslu i sa posla uposlenika u javnim institucijama, fondovima i javnim preduzećima čiji je osnivač i suosnivač Kanton Sarajevo.
Rečeno je i to da GRAS nema dovoljan broj minibusa za čitavu saobraćajnu mrežu na području KS, a v.d. direktor GRAS-a Avdo Vatrić je kazao da je raspisan tender za njihovu nabavku.
Zastupnici su ukazali na niz problema u GRAS-u a koji u ovom izvještaju nisu istaknuti, posebno nedostatak minibusa, rekonstrukciju tramvajskih pruga i stajališta, "iskakanje" tramvaja sa šina...
Premijer KS Adem Zolj je kazao da je u izvještajima GRAS-a uvijek očekivao nekih pomaka, ali je sve to malo, kao i da je smanjenje gubitka za samo 20 miliona KM, malo.
Vlada Kantona Sarajevo je uradila Studiju o GRAS-u kako bi riješila probleme preduzeća, te predlaže aktivnosti, ali je problem, po njegovom mišljenju, u nadležnostima, kao i to da treba razdvojiti linije i mrežu saobraćaja.
Poručio je da GRAS treba da se bavi svojim osnovnim djelatnostima.