Sarajevski gubitaš
831

U preduzeću GRAS tvrde da im 17 radnika nije dovoljno za održavanje higijene vozila

B. R.
U GRAS-u razmatraju angažovanje firme za čišćenje vozila (Foto: I. Š./Klix.ba)
U GRAS-u razmatraju angažovanje firme za čišćenje vozila (Foto: I. Š./Klix.ba)
Sarajevsko preduzeće GRAS ima 17 radnika za održavanje higijene u vozilima javnog prijevoza. Tvrde da im to nije dovoljno te da zbog toga razmatraju angažovanje firme koja će čistiti vozila.
Između ostalog, to su naveli u odgovoru na pitanje kantonalne zastupnice SDA Amre Hasagić da li i koliko često se vozila čiste. Kao razlog za ovo pitanje istakla je medijske navode i tvrdnje građana da se to ne radi već duži period.

Navela je da su radnicima, koji su odgovorni za ovu vrstu posla, istekao ugovor i da im on nije produžen iz još nepoznatih razloga.

Međutim, u GRAS-u uvjeravaju da "redovno" čiste.

"Informišemo vas da se čišćenje i dezinfekcija u vozilima vrši tokom redovnog pregleda u krugu preduzeća, kao i na terminalima i stajalištima, u skladu s Pravilnikom o načinu obavljanja dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije, kao i uputama Kriznog štaba u periodu pandemije. Sve navode može potvrditi Sanitarna inspekcija Kantona Sarajevo, koja je i vršila inspekcijski nadzor", poručili su Hasagić.

Priložili su spisak na kojem je 17 radnika za čišćenje vozila te su ocijenili da im nedostaje uposlenika. Potcrtali su da zbog toga razmatraju angažovanje firme koja će na tome raditi.

"U posljednjem periodu suočavamo se s nedostatkom uposlenika koji rade na održavanju higijene u vozilima. V. d. direktora (Senad Mujagić, op. a.) u saradnji s Vladom i Ministarstvom saobraćaja Kantona Sarajevo intenzivno radi na rješavanju ovog problema te se razmatra mogućnost angažovanja firme za održavanje higijene u vozilima", istakli su u GRAS-u.

Od 17 radnika, osam ih je zaduženo za čišćenje tramvaja, sedam za čišćenje autobusa i dvoje za čišćenje trolejbusa.

Podsjećamo, prema saznanjima Klix.ba, kantonalna vlada je odlučila da pokrene stečaj ovog preduzeća, jer smatra da ne može otplatiti dug viši od 300 miliona KM po različitim osnovama. Postavila je sebi za cilj da pokuša potrebne aktivnosti za stečaj provesti do kraja ove godine. U planu je formiranje novog preduzeća za javni prijevoz.