BiH
12

U Sarajevu 89 autobusa za alternativni prijevoz građana

FENA
U Sarajevo je jutros stiglo još sedam autobusa koji su se uključili u alternativni prijevoz građana nakon što su početkom prošle sedmice GRAS-ovi radnici stupili u štrajk.

U Sarajevu je jutros bolje stanje, nego jučer, što se tiče prijevoza. Jutros je u funkciji 89 autobusa koji saobraćaju. Od tog broja, između ostalih, Centrotrans Eurolines ima 32 autobusa. Iz Mostara je stiglo devet autobusa, iz Banje Luke sedam, Tuzle tri, Konjica - dva, iz sarajevskih kompanija Hare tours - tri, Biss Tours - dva, Hukić tours - jedan te iz Centrotransa Istočno Sarajevo - dva, kazao je jutros Agenciji Fena ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Jusuf Bubica.

"Pojačali smo uglavnom centralne linije radi odlaska ljudi na posao. Međutim, s obzirom na to da je dosta autobusa ušlo u jutarnju špicu ta špica je postala gora tako da su ciklusi autobusa nešto smanjeni zbog saobraćajne gužve u udarnim terminima. Tako da smo zamolili saobraćajnu policiju MUP-a Kantona Sarajevo da se uključi u reguliranje saobraćaja na najfrekventnijim raskrsnicama, da bismo rasteretili saobraćaj i da bismo ciklus ovih autobusa popravili", pojasnio je ministar Bubica.

Ministar Bubica je još jednom ponovio da je štrajk u KJKP GRAS nelegalan te da je dužnost Vlade KS-a osigurati normalno funkcioniranje prijevoza u gradu.

"Mi smo Vlada KS-a, mi nikoga ne hapsimo. Naša je dužnost da obezbijedimo normalno funkcionisanje prijevoza u ovom gradu i u tom smislu se borimo. S obzirom na to da nemamo partnera u GRAS-u formirali smo krizni štab i naš je zadatak da obezbijedimo alternativni prijevoz, s obzirom na to da grad ne bi trpio, da građani ne bi bili taoci inata", kazao je ministar Bubica.

"Što se tiče odnosa s GRAS-om to je predmet Tužilaštva i krimpolicije, jer su se tamo dešavale kriminalne radnje. Ako neko uzme za taoce 500.000 ljudi građana Sarajeva naravno da za to mora odgovarati", naglasio je Bubica.

Pojasnio je da Kanton Sarajevo plaća prijevoz subvencioniranim kategorijama stanovništva Sarajeva.

"Mi smo to plaćali i GRAS-u. Isto što smo plaćali GRAS-u sada plaćamo alternatinim prijevoznicima. Nikakve posebne pare se ne troše, niti postoje u budžetu. Mi bismo ove pare koje platimo alternativnim prijevoznicima, platili prijevoznicima GRAS-a. S obzirom na to da GRAS ne radi, radi neko drugi, a ko radi taj dobija pare i tu nema vanrednog plaćanja", naglasio je ministar saobraćaja KS-a.