U trenutku udara u pješakinje auto Sanjina Sefića kretao se brzinom od 102,6 km/h
Na osnovu parametara vještaka mašinske i medicinske struke, deformiteta na vozilu, širine i rasprostranjenosti deformiteta, rezultata programa za simulaciju, težine vozila i drugih složenih proračuna, kako je kazao Kamenjašević, brina vozila kojom se Sefić kretao u trenutku naleta na pješakinje Editu Malkoč i Selmu Agić iznosila je 102,6 kilometara na sat.
S obzirom na to da nisu vidljivi tragovi usporavanja Golfa VI, brzina kretanja vozila neposredno prije kontakta s pješakinjama također iznosi 102,6 kilometara na sat ili 28,5 metara u sekundi.
"Primarni kontakt ostvaren je sa Selmom Agić koja je bila bliže automobilu, dok se s njene desne strane nalazila Edita Malkoč. Sila trenja koju su pješakinje proizvele udarom na vozilo iznosi 413 njutna. Nalet na pješakinje određen je na osnovu odbačaja Agić i Malkoč. Nakon kontakta s Agić, došlo je do nabacivanja tijela Selme i Edite na prednje vjetrobransko staklo vozila. Došlo je do blagog usporavanja vozila prilikom udara u pješakinje, što je izazvalo tragove na kolovozu blago udesno", pojasnio je Kamenjašević.
Inače, vještačenje Kamenjaševića odgođeno je na prošlom ročištu zbog nepotpune dokumentacije. Podsjećamo, na ročištu održanom 5. decembra 2019. godine na Kantonalnom sudu u Sarajevu donesena je naredba o provođenju novog saobraćajnog vještačenja u slučaju Sanjin Sefić.