U Tuzli će se raditi nekoliko velikih projekata, zašto među njima nije rekonstrukcija južne magistrale?
"Proteklog četvrtka smo potpisali kreditno zaduženje u iznosu od 11 miliona i 100 hiljada KM te ćemo ove godine raditi na uređenju 112 putnih pravaca, vršit će se zamjene brojnih vodovodnih mreža, a tamo gdje budemo mogli i kanalizacijske. Plan je i proširenje javne rasvjete, kao i zamjene one stare na koju ćemo postavljati LED sijalice i napraviti velike uštede u budžetu", kazao nam je gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić.
Reparacija na Tušnju
U ovoj godini će se vršiti i reparacija pomoćnog terena Gradskog stadiona Tušanj, kao i uređenje mosta s kipovima te Plavog mosta.
"Ova dva mosta su mjesta koja za sebe vežu veliki broj građana koji ih obožavaju te im želimo vratiti ih u punom sjaju. Naš plan je i da radimo na uređenju potoka, rijeka i korita koje ćemo čistiti u kontekstu preventivnog djelovanja kako ne bi došlo do poplava", isiče Lugavić.
Gradska vlast želi širiti i parkove te dodatnu sadnju stabala, a koncem aprila je planirana i velika javna radna akcija koja se odnosi na uređenju jezera Modrac, na onom predjelu koji pripada Tuzli. Lugavić ističe da ovi projekti nisu dio predizborne kampanje s obzirom da je njihova relizacija planirana znatno ranije.
"Radim svakoga dana, u ime građana, a ne izborne kampanje. Budžet je napravljen na osnovu glasa građana i njihovih potreba, sa kojima komuniciram svakodnevno posredstvom društvenih mreža. Javljaju mi što im je sve potrebno, kako bi nam bilo još bolje i ugodnije za živjeti u Tuzli", dodaje Lugavić.
Južna magistrala na čekanju
S druge strane, Tuzla je jedan od rijetkih gradova kroz čiju jezgru se provlači tranzit. Svima dobro znana južna magistrala u izuzetno je lošem stanju, a na njenu rekonstrukciju izvjesno će se još čekati. Riječ je o magistralnoj cesti koja je u nadležnosti federalnog nivoa te se o prijeko potrebnoj kvalitetnoj sanaciji priča godinama.
"Mi smo poslali veliki broj zahtjeva prema Cestama FBiH u kontekstu izrade kružnih tokova na južnoj saobraćajnici, kojom oni upravljaju, čime će se poboljšati kvalitet saobraćaja u ovome gradu", naglašava Lugavić.
Jedna od najfrekventnijih raskrsnica u Tuzli, regulisana semaforima, se nalazi u naselju Brčanska Malta, kroz koju i vodi dio južne magistrale te je na adresu Cesta FBiH poslan prijedlog sa idejnim rješenjem za postavljanje privremenog kružnog toka.
"On bi bio postavljen šest mjeseci, kako bismo vidjeli na koji način bi sve funkcionisalo. Na prijedloge našeg Zavoda za urbanizam od Cesta FBiH još uvijek nismo dobili odgovor. Vrlo brzo ćemo sa direktorom tražiti sastanak, kako bi nam to omogućio jer samo mi znamo kolike probleme imamo", nadovezuje se naš sagovornik.
Čelnik Tuzle ističe da kroz kompletnu južnu magistralu prolazi tranzit te se u jutarnjim i poslijepodnevnim satima stvaraju veliki "saobraćajni čepovi" u ističnom, ali i zapadnom dijelu grada.
"Imamo veliki broj sugrađana koji u Tuzlu dolaze iz obližnjih Kalesije, Lukavca, Živinica i Srebrenika, a koji rade u našem gradu te bismo na zajednički način trebali riješiti problem koji imamo. Bićemo uporni, nećemo odustati jer je to od velikog značaja za sve građane", potcrtava Lugavić.
Od Cesta FBiH je zatražena i saglasnost, ukoliko je to u njihovoj nadležnosti, za produženje i obilježavanje pješačke i biciklističke staze od zgrade Doma penzionera do Bingo City Centra. I u ovom projektu se još uvijek čeka odgovor.