BiH
70

Ugasio se i Studentski eFM radio: Omiljena stanica 'preselila' s ovozemaljske frekvencije na internet

Piše: L. Č.
Studentski eFM radio, omiljena radio stanica brojnih Sarajlija i Sarajki od 1. januara prestala je postojati na onaj način na koji smo je dosad slušali - putem radio frekvencije, te je prešla na svoju online formu i od sada ovaj radio možemo slušati samo putem interneta.

Studentski eFM radio je 1. januara, tačno u ponoć, 'preselio' s ovozemaljske frekvencije na stranicu www.efm.ba/online.

Studentski eFM radio odnedavno ima i svoju mobilnu aplikaciju koju možete preuzeti besplatno na Google Playu.

Zoran Zoka Ćatić, popularni radijski voditelj i direktor Studentskog eFM radija u razgovoru za Klix.ba objašnjava razloge zbog kojeg je ova stanica prešla na online formu, ističući kako tržišna ekonomija donosi svoje, te kako je to sasvim normalno.

S druge strane, navodi kako eFM radio ne želi da se prilagođava novonastaloj situaciji na tržištu, niti to komercijalno može i želi izvesti.

"Kako ne bismo ulazili u dubioze i kojekakve dugove, sa kojima se, na način na koji je koncipiran eFM, ne možemo nositi, donijeli smo odluku da se preselimo na online formu. Mi ćemo i dalje online raditi ono što radimo, tamo se ne moraš prilagođavati tržištu. U pitanju je vrlo praktičan razlog i tu nema nikakve drame niti frke. Ugasio se Zid, Radio 202... puno bitnijih, većih i jačih insititucija. Zemaljski muzej nije radio tri godine, pa se ništa nije desilo, neće se ništa desiti ni to što eFM neće biti na zemaljskoj frekvenciji", kazao je Ćatić za Klix.ba.

Signal eFM radija na frekvenciji 95,2 MHz obuhvatao je područje sarajevskog kantona, a putem interneta ovaj je radio moguće slušati i u najdaljem kutku planete.

Studentski eFM radio osnovala je nekolicina bh. studenata uz pomoć UNMBiH. Radio je postojao kao jedini studentski elektronski medij na cijelom teritoriju Bosne i Hercegovine, a njegovi uposlenici su radili samostalno i nikad nisu bili uključeni u državno budžetsko finansiranje. Na studentskom eFM radiju bili su aktivni uglavnom studenti koji su svoje zadatke obavljali na (polu)volonterskoj bazi.

Ciljna skupina radija bile su mlađe osobe između 15 i 35 godina i prema tome u uređivali svoju programsku šemu. Program je bio zamišljen u formi univerzitetsko-studentskog informativnog servisa, zasnovan na emisijama edukativnog karaktera.