Prodaja ulaznica za meč BiH - Slovačka izazvala je veliku pažnju javnosti, jer je za utakmicu u Zenici u prodaju pušteno samo 5.840 ulaznica koje su se prodavale u 22 poslovnice Centrotransa širom BiH.
Nestrpljivi navijači su još dan prije početka prodaje ulaznica formirali redove ispred poslovnica u Sarajevu i Zenici kako bi došli do komada papira koji će im omogućiti gledanje utakmice na Bilinom Polju.
Iako je broj ulaznica daleko manji od interesa javnosti, na prodajnim mjestima nisu zabilježeni incidenti. Ipak, čitatelj iz Ilijaša javio nam se da kaže kako je na tom prodajnom mjestu bilo samo 26 ulaznica, od kojih su šest uzeli radnici.
"Da li je moguće da je za Ilijaš određeno samo 26 karata, a od tih 26 karata većinu uposlenici, kao što vidite na videu, ostave za sebe? Navijača je bilo 13 u redu, ulaznice (2x2 po osobi) je dobilo osam navijača. Ostali navijači koji su ostali bez karata, su na kraju izvršili pritisak na uposlenike koji prodaju karte rekavši da ćemo ih prijaviti nadređenim u Sarajevu ako nam ne daju bar po jednu kartu, na što su na kraju i pristali", napisao je naš čitatelj čiji su podaci poznati redakciji.
Na snimku se jasno čuje kako uposlenici govori da je ostavila dvije karte sebi i još po dvije za kolegicu i kolegu.
"A kome ću ostaviti, jeste vi preči od mene", rekla je nakon toga kupcu koji je sve snimao kamerom.
Kao nam je rekao Muamer Lutvić, direktor marketinga agencije Centrotours, uposlenici koji rade u prodaji imaju pravo kupiti sebi dvije ulaznice, ali ne smiju ostavljati ništa više od toga.
"Zabranjeno je kupiti više od dvije ulaznice i one se ne smiju prodavati po višoj cijeni", rekao je Lutvić.
Nakon pregledanog snimka on je rekao da ponašanje uposlenice nije u skladu s kodeksom ponašanja u kompaniji.
"Mi ćemo kao kompanija poduzeli mjeru interne istrage nakon koje, ako se ustanovi kršenje kodeksa ponašanja, radnica može dobiti prekid radnog odnosa", rekao je Lutvić i dodao da je kompanija učinila maksimalan napor da rasporedi i proda 5.840 ulaznica na 22 prodajna mjesta i da se to uradi prema pravilima.
"Napravili smo instrukciju o prodaji ulaznica i obavezali smo sve radnike da poštuju to uputstvo. Prema tom uputstvu ne postoji mogućnost rezervisanja ulaznica, već samo kupovine ulaznica. Uputstvo je dostavljeno na sva prodajna mjesta", rekao je Lutvikadić.
Direktor u Centrotransu kaže kako je prodavačica rekla da su svi navijači dobili ulaznice i da je svoju kartu dala momku koji je napravio snimak. Istakao je kako će biti provedena interna istraga i da će radnica biti sankcionisana u skladu s internim aktima, ako se ustanovi da je prekršila pravilnik.
"Mi ovakvo ponašanje ne podržavamo niti je politika naše firme u skladu s ponašanjem radnice. Putnik, odnosno klijent nam je najvažnija osoba u kompaniji i u skladu s tim se moraju ponašati svi uposlenici", rekao je Lutvić.
On je apelovao na kupce i klijente da imaju razumijevanja jer je u prodaji 5.840 ulaznica, a potražnja je ogromna.