Reducirati i sadržaj
20

Uspješno okončana treća sedmica nastave u KS, preporuka da se skrate časovi

N. V.
Iz Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo kazali su kako je, zahvaljujući zajedničkom radu i zalaganju menadžmenta i nastavnika škola, učenika i roditelja, uspješno okončana treća sedmica online nastave.

"Svi sudionici u odgojno-obrazovnom procesu su pokazali odgovornost, potrebne kompetencije i visok nivo zalaganja i truda da se omogući obrazovanje kakvo naši učenici zaslužuju unatoč svim problemima u novonastaloj situaciji", rečeno je iz kantonalnog ministarstva.

Preporuka ministarstva je da se nastava za prvu smjenu odvija od 9 do 12:30 sati, a za drugu smjenu od 12:30 do 16 sati, no škola može napraviti i svoj interni "online raspored časova."

Obzirom na preopterećenje količinom sadržaja i obaveza u jednom danu, resorno ministarstvo preporučilo je da se nastavni sadržaji reduciraju i prilagode trenutnim uslovima pod kojima učenici prate nastavu i izvršavaju školske obaveze.

"Smanjiti obim domaće zadaće, rokova za izradu zadataka kao i obavezu bespotrebnog prepisivanja sadržaja u sveske, povećato broj vježbi i ponavljanja lekcija, a smanjiti obrade novog gradiva", uputstvo je Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade.

Ocjenjivanje učenika trebalo bi da bude dogovor nastavnika na nivou stručnih aktiva škole, ali u najboljem interesu učenika. Iz minsitarstva su nastavnike pozvali na fleksibilnost tokom ocjenjivanja i vrednovanja učeničkog rada.

Inkluzivna nastava trebala bi da funkcioniše po principu saradnje asistenta sa nastavnikom i roditeljima, a cilj bi trebalo da bude funkcionalno znanje učenika, a ne nastavne jedinice.

Roditeljima je preporučeno da učenicima osiguraju mjesto u kući na kojem se može nesmetano učiti, a nastavnici roditeljima treba da objasne osnove online nastave, te da sa njima komuniciraju, redovno ih izvještavaju o uspjehu i radu djeteta. Potrebno je i da nastavnik uključi roditelje kao saradnike ukoliko je moguće, uputi roditelje da međusobno sarađuju.

Pedagoško-psihološke službe kontinuirano prate i podstiču sve aspekte razvoja, a preporuka ministarstva je da se aktivno uključe u proces online nastave.