ViK: Visoki računi za vodu u zgradi na Stupu su zbog kvara instalacija, za sanaciju zaduženi upravitelji
"Nakon što su sva istočišta zatvorena (u stanovima u koje se moglo ući), ustanovili smo da se vodomjer, odnosno kazaljka na vodomjeru, okreće, što ukazuje na postojanje kvara", kazali su iz ViK-a.
Podsjetili su da se obračun utroška vode u svim zgradama koje imaju zajednički vodomjer vrši na način da se ukupno očitana potrošnja na glavnom vodomjeru dijeli na broj prijavljenih stanara te se nakon toga vrši fakturisanje za svako prijavljeno domaćinstvo, prema broju prijavljenih članova.
Istakli su da u ovoj zgradi postoji povećana potrošnja vode od aprila 2017. godine, što je uzrok kvara.
"S obzirom na to da postoji kvar, preduzeće još jednom napominje da prema Zakonu o održavanju zajedničkih djelova zgrada i upravljanja zgradama rješenje pitanja vodovodnih instalacija unutar zgrade (kako zajedničkih, tako i instalacija u stanovima), njihovo održavanje te pravovremena popravka eventualnih kvarova koji mogu biti uzrok povećane potrošnje, u potpunosti su u nadležnosti ovlaštenog upravitelja koji bi i u ovom slučaju trebalo da utvrdi i odstrani stvarne razloge povećane potrošnje i time spriječi ispostavljanje računa s visokim iznosima", saopćeno je.
Na kraju navode kako je stanarima rečeno da kontaktiraju Dispečerski centar VIK-a kako bi ekipe izašle na teren i odredile tačno mjesto kvara, ali da prije svega stanari moraju u zgradi provjeriti ispravnost svojih instalacija.
Podsjetimo, iznos računa stanara ove zgrade varira od 2016. godine. U februaru 2016. godine je bio 40,35 KM, u aprilu 43,10 KM, da bi u maju prošle godine bio 21,35 KM. U maju ove godine, četveročlana porodica Beganović je dobila račun s iznosom od 110,70 KM. Isti slučaj je i s bračnim parom koji živi u toj zgradi. Od 15,85 KM, računi su sada uvećani na 47,70 KM.