Kako nam je potvrđeno, Ministarstvo saobraćaja KS s ministrom Adnanom Štetom na čelu ponudilo je novo rješenje, a nakon provedenog javnog konkursa.
KJKP Gras je zbog neodržavanja propisanih minibuskih linija izgubio dozvolu za rad na dionicama Baščaršija - Vratnik, Sinanovići - Trnovo, Baščaršija - Mihrivode, Garež - Delijaši - Hamzići, Vijećnica - Hladivode, Ekononska škola - Obad, Ekonomska škola - Bakarevac, Park - Hrastovi 2, Park - Mrkovići, Latinska ćuprija - Hošin Brijeg, Vijećnica - Brusulje, Grbavica - Hrasno, Ilidža - Miševići, Ilidža - Šabići - Sinanovići, Latinska ćuprija - Mahmutovac, Kovači - Sedrenik, Latinska ćuprija - Jarčedoli, Latinska ćuprija - Širokača - Komatin, Ekonomska škola - Hum, Ilidža - Garež, Ilidža - Dejčići te na autobuskoj liniji Otoka - Buća Potok.
Također, odvijanje minibuskog saobraćaja u Sarajevu već duži period je jedan od razloga za podizanje tenzija između GRAS-a i Centrotransa.
Naime, inspekcijskoj kontroli bilo je podvrgnuto 11 minibuskih linija na području Starog Grada na kojima saobraćaju Centrotransova vozila, koje je, prema mišljenju GRAS-a, ovo preduzeće nelegalno prisvojilo.
Na posljednjem sastanku u vladi izdato je privremeno odobrenje za minibuski saobraćaj u općini Stari Grad.