Vozač autobusa premjestio migrante na stražnja sjedišta, iz tuzlanske kompanije najavili disciplinski postupak
Na pitanje očevica ovog događaja Emira Alagića, poznatijeg kao DJ Soul, zašto to čini ako su migranti, među kojima je bilo i djece, uredno su platili kartu, vozač je rekao da ne želi da se miješaju s ostalim putnicima.
"Na dodatno insistiranje kondukter je odgovorio: 'Treba sada da uđe profesorica koja je radila 8 sati i jel' treba da sjedi s njima?' Apsolutni rasizam na djelu", piše u objavi.
[FBPOST]https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10157321004214799&set=a.10151223220654799&type=3&theater[/FBPOST]
Kompanija za prijevoz putnika Transturist Tuzla oglasila se jučer povodom ovog ružnog događaja te u svom saopštenju najavila disciplinski postupak protiv vozača.
"Ovim putem želimo da istaknemo da bilo kakva segregacija putnika po bili kojoj osnovi nije politika našeg preduzeća i da je ovaj čin isključivo čin pojedinca koji je izuzetno nekorektan i s pravom izaziva kritike i negativne komentare u javnosti. Nakon što utvrdimo sve detalje ovog događaja pokrenut ćemo disciplinski postupak protiv našeg vozača i izreći mu kaznu u skladu s pravilnikom našeg preduzeća", stoji u Facebook objavi Transturista.
[FBPOST]https://www.facebook.com/transturistprevozputnika/posts/780560342404281[/FBPOST]
Dodali su i kako se kolektiv kao što je Transturist, sa 70 godina tradicije u prijevozu putnika, koji zapošljava 130 radnika, ne može gledati kroz jednog pojedinca i u isto vrijeme osuđivati za rasizam i segregaciju po bilo kojoj osnovi.
"Smatramo da smo u proteklom periodu kao kolektiv učinili mnogo pozitivnih stvari za migrante, od toga da smo dozvolili da borave u prostoru autobuske stanice, da koriste sadržaje u autobuskoj stanici te smo velikom broju migranata izdali karte s popustom, a određenom broju migranata nismo ni naplatili karte. Isto tako, nismo dobili informaciju da se neko od naših uposlenika nekorektno ponašao prema migrantima tokom boravka u Tuzli", naveli su.
Iz Transturista su naglasili i kako nikome nisu uskratili pravo da kupi kartu i putuje, no da su pod stalnim pritiskom klijenata da to učine.