Vozili smo se novom dionicom autoputa Tarčin - Bradina za koju se još čeka upotrebna dozvola
Konkretnije, na dijelu od raskrsnice u blizini naplatnih kućica u Tarčinu do novoizgrađenog kružnog toka na Bradini, tranzitni saobraćaj će sa magistralne ceste M-17 biti preusmjeren dvosmjerno na jednu kolovoznu traku novoizgrađene poddionice autoceste Tarčin – Ivan. Ova izmjena će ostati na snazi do 30. oktobra ove godine.
Dionica novoizgrađene ceste od Tarčina do Ivana još neće biti u punoj funkciji jer je preostalo da se završe određeni radovi, ali će građani tu dionicu moći koristiti dvosmjerno jednom kolovoznom trakom u narednih nešto više od mjesec dana.
Ekipa portala Klix.ba danas se vozila novoizgrađenom dionicom autoputa, ali smo i pitali Javno preduzeće Autoceste FBiH da li za ovaj dio puta postoje sve dozvole za korištenje odnosno upotrebna dozvola i tehnički prijem.
"To ide naredne sedmice. Nismo pustili cestu u smislu da je zvanično završena i otvorena. Ovo je trenutno alternativni put, vozi se dvosmjerno jednom trakom. Ima još malo radova oko kružnog toka, ali to su sitnice. Dobili smo rješenje Federalnog ministarstva prometa i komunikacija za privremenu izmjenu režima saobraćaja. U konkretnom slučaju izvođač radova se obratio ministarstvu, a oni su dali saglasnost za izmjenu režima saobraćaja i odredili rok", rekli su nam iz ovog preduzeća.
Istakli su da je je na ovom dijelu puta brzina ograničena na 60 km/h, a u tunelu 40 kilometara na sat te da su postavljeni saobraćajni znakovi, kao i da su ispitani svi materijali i mostovi.
Danas na ovoj dionici puta nisu zabilježene gužve, a pored puta odnosno tunela se izvode manji završni radovi.
Inače, iz JP Autoceste FBiH ranije su saopćili da će ova poddionica autoputa (Tarčin - Ivan) zvanično biti puštena u promet zavisno od dobijanja upotrebne dozvole. Poddionica Tarčin - Ivan duga je 6,9 kilometara i uključuje dvocijevni tunel Ivan dužine 1.760 metara.