![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/111125053.jpg)
Radovi na kružnom toku izvođeni su u okviru Projekta rekonstrukcije spoja X i G transverzale s primjenom raskrsnice s kružnim tokom, za koje su 400.000 KM izdvojili Ministarstvo saobraćaja i Direkcija za puteve KS-a i Općina Novi Grad.
Iako je izgradnja kružnog toka mogla biti završena za mjesec dana, kako ističe direktor Direkcije za puteve KS-a Adem Zolj, zbog podzemnih instalacija i stupova kontaktne mreže izgradnja je trajala tri mjeseca.
Direktor Zolj dematirao je i navode da zglobni trolejbusi i autobusi ne mogu skretati, nego da je samo potrebno smanjiti brzinu u kružnom toku, naglašavajući da se bh. vozači trebaju bolje upoznati o kretanju na kružnom toku.
Saobraćajni kružni tokovi su postali popularni u XX stoljeću širom Evrope, ali je BiH tek prije nekoliko godina počela velike saobraćajnice umjesto semaforima rješavati kružnim tokovima koji su se pokazali kao sigurniji oblik raskrsnice s manje saobraćajnih nesreća sa smrtnim posljedicama, a također i stvaraju manje gužve na gradskim saobraćajnicama.
Načelnik Općine Novi Grad Damir Hadžić kazao je novinarima da je na ovom lokalitetu trebalo izgraditi kružni tok čime je riješen saobraćaj u ovom sarajevskom naselju te da je urađen dobar posao koji će olakšati vozačima kretanje ovim pravcem.
Također, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Haris Lulić, kao i premijer KS-a Fikret Musić slažu se da su se ovakva rješenja pokazala kao najbolja te da će Vlada KS-a nastaviti izradu projekata za još nekoliko raskrsnica u KS-u na kojima bi se mogao izgraditi kružni tok.
Izvođači radova bili su Euroasfalt d.o.o i Orman d.o.o, a nadzor nad radovima vršio je Zavod za izgradnju KS-a.