Zakazao dio sistema
0

Oglasila se Jadrolinija nakon kvara na trajektu "Oliver", otkriveno zbog čega je došlo do problema

V. K.
Foto: Facebook/Jadrolinija
Foto: Facebook/Jadrolinija
Predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta oglasio se povodom jučerašnjeg kvara na trajektu "Oliver" zbog kojeg je više od 300 putnika ostalo zarobljeno na moru nekoliko sati.
Kako je naveo Sopta, do tehničkog problema na trajektu "Oliver" došlo je zbog kvara na izmjenjivaču topline kompresora zraka, do čega je došlo i do pregrijavanja motora.

"Čim je ustanovljen uzrok, sistem trajekta prebačen je na drugi kompresor te je nakon ozračivanja sistema brod nastavio s plovidbom", rekao je Sopta.

Također, naglasio je kako Jadrolinija ovaj problem rješava promptno.

"Ukupni promet Jadrolinije raste za gotovo četiri posto u odnosu na rekordnu 2023. godinu. U saradnji sa sindikalnim partnerima potpisali smo nakon 20 godina Nacionalni kolektivni ugovor za pomorce, a pred potpisom smo i Kolektivnog ugovora za kopno", naveo je Sopta u saopćenju za javnost.

Inače, trajekt "Oliver" na kojem je došlo do kvara star je 27 godina, a Jadrolinija ga je kupila za 12 miliona eura, pri čemu je još 2,7 miliona eura utrošeno na remont.

Prije nego što ga je Jadrolinija kupila za svoje potrebe, ovaj trajekt plovio je u Grčkoj pod imenom Hermes. Prije prve plovidbe, trajekt je prošao remont u brodogradilištu Viktor Lenac.