
Most koji će spojiti Hrvatsku provirio je iz mora za manje od godinu otkako je kineska kompanija China Road and Bridge Corporation (CRBC) uvedena u posao. Na gradilištu je trenutno 385 radnika - 44 hrvatska i 341 kineski. Postavljaju se takozvane naglavne ploče.
Na gradilištu je trenutno 21 plovilo: plovne dizalice, barže za prijevoz elemenata konstrukcije, trajekti, remorkeri i klapete. Najveća dizalica na svijetu za zabijanje pilota Xong Cheng 1 napustila je Malostonski zaljev prije mjesec i po.

Kao zaštita od udara broda grupe pilona svakog stupa povezuju se na vrhu velikom naglavnom pločom od armiranog betona i dio te ploče nalazi se nad morem, a dio neposredno ispod površine mora, javlja Večernji.
Betonske ploče povezuju pilone tako da oni zajednički nose masu sklopa, odnosno omogućavaju da se opterećenje s dna stupa jednako rasporedi na sve pilone. S obzirom na to da je u nivou mora, naglavna ploča ujedno služi i kao zaštita od udara broda.
Dimenzije naglavnih ploča su 29 metara poprečno na most i 23 uzduž mosta, a debljina se mijenja od četiri metra na rubu do pet metara uz stup. S obzirom na tako velike dimenzije, oplata se montira na vrhove pilota koji izviruju iz mora u dijelovima.