Ovogodišnja turistička sezona u Hrvatskoj mjesecima je pod lupom hrvatskih novina i portala. Hrvatski turizam je top tema i u bh. medijima nakon ulaska Hrvatske u Evropsku uniju 1. jula. Svakodnevno se vodi rasprava o tome da li je na jadranskim plažama sve manje građana BiH, da li naši turisti odlaze u druge zemlje...
Tportal.hr je danas objavio račun iz jednog kafića u Dubrovniku uz pitanje da li je za cappuccino previše platiti 31, a za Coca-Colu 33 kune.
"Kao i uvijek, mišljenja su podijeljena. Ima onih koji smatraju da je riječ o bezobraštini bez granica, dok drugi drže kako cijena kafe u Dubrovniku, kao prestižnoj turističkoj destinaciji, ne može i ne mora biti dostupna 'radniku iz Đure Đakovića'. Istina je, naravno, da sve diktira ponuda i potražnja. Sve dok ima onih koji su za cappuccino spremni izdvojiti 31 kunu, vlasnik kafića ne mora brinuti je li cijena previsoka ili nije. Doduše, onda takvima ne treba dati priliku da kažu kako je sezona loša i kako gosti malo troše", piše Tportal.hr.