Amsterdam pokrenuo kampanju protiv mladih britanskih turista koji žele "divljati" u gradu
Kampanja je dio paketa mjera koje su iznijeli gradonačelnik i odbornici, a koje je u decembru usvojilo gradsko vijeće u punom sastavu.
Kampanja će u početku ciljati ljude u Velikoj Britaniji koji koriste pojmove za pretraživanje, kao što su "momačko veče u Amsterdamu", "jeftini hotel u Amsterdamu" i "turneja po barovima Amsterdama".
Cilj je da internet pretraživači tada serviraju reklame koje imaju za cilj da otjeraju potencijalno problematične turiste.
"Tokom naredne godine kampanja će se dalje razvijati i također će biti usmjerena na potencijalne posjetitelje koji izazivaju smetnje iz Holandije i drugih zemalja EU", saopćeno je iz gradske uprave.
Kampanja uključuje dva videa. Prvi prikazuje kako policija hapsi nekoga na ulici i odvodi ga u zatvor.
"Dolazak u Amsterdam na neurednu noć + bacanje u smeće = 140 eura kazne + krivični dosije = manje potencijalnih klijenata", stoji u poruci u velikom tekstu preko videa.
"Dakle, dolazite u Amsterdam na neurednu noć? Klonite se."
Drugi video prikazuje mladića koji se onesvijestio na klupi na trgu. Bolničari su mu stavili masku sa kiseonikom na lice i vozilima hitne pomoći prevezli ga u bolnicu. Zatim je prikazan na kolicima kako naizmjenično razgovara sa zdravstvenim radnicima, prekriven bijelom čaršavom i zakačen za IV vrećicu i druge uređaje.
"Dolazak u Amsterdam da se drogiram + izgubim kontrolu = odlazak u bolnicu + trajno oštećenje zdravlja = zabrinuta porodica", navodi se u tekstu.
"Dakle, dolaziš po drogu u Amsterdam? Kloni se", navodi se u nastavku poruke.
Oni turisti koji ipak posjete grad će dobiti više izjava o tome kako se pravilno ponašati u glavnom gradu. Preko društvenih mreža i na znakovima upozorenja će im biti saopšteno da je "zabranjeno mokriti u javnosti, biti pijan i nered, zagađivati buku i kupovati drogu od uličnih dilera", saopštili su iz grada. Od hotela će se također tražiti da koriste video ekrane u svojim predvorjima kako bi nametnuli poruke.