U 2010. godini taj broj je iznosio 345.000. U 2020. godini 73 posto stanovnika Beča je svakodnevno pješačilo, koristilo javni prijevoz ili biciklo.
VCÖ smatra kako postoji veliki potencijal za rast ovog postotka, proširenjem biciklističke infrastrukture, poboljšanjem ponude javnog prijevoza i sukorištenja automobila ili car sharinga i to prije svega izvan Beča, kada se automobil najviše koristi za posjete članova porodice ili izlete. Moguće je i proširenje ponude Rail & Drive, odnosno car sharing usluge na željezničkim kolodvorima.
"Gusta mreža javnog saobraćaja i lokalno snabdijevanje su glavni razlozi nekorištenja automobila. Automobil za mobilnost u Beču ne igra veliku ulogu. Drugi automobil koji u prosjeku pređe 6.400 km godišnje posjeduje samo 100.000 domaćinstava. To znači da ovi automobili nisu u upotrebi ni pola sata dnevno", objašnjava ekspert za saobraćaj Michael Schwendinger. Prvi automobili u prosjeku pređu 12.400 km, što također znači da većinu vremena stoje na parking mjestu.