Bidenova kampanja od katastrofalne debate potrošila čak 37 miliona dolara na reklamu
Prema podacima AdImpact-a, Bidenova kampanja je potrošila 37,7 miliona dolara na oglašavanje između 28. juna, dan nakon debate, do danas. Uključujući kampanje i sve savezničke vanjske grupe, demokrati su potrošili 64,3 miliona dolara na oglašavanje od debate, dok su republikanci potrošili 19,3 miliona dolara.
Od početka ciklusa 2024., Bidenova kampanja je uložila resurse u agresivnu ranu reklamnu kampanju, potrošivši ukupno više od 151,7 miliona dolara na oglase do sada, uključujući TV, digitalne i radio.
Značajno je reći da Bidenova kampanja nije uložila značajna sredstva za rezervisanje reklama u narednim mjesecima – kampanja trenutno nema rezervacija oglasa nakon mjeseca jula.
Iako je neprestano ulagao milione u oglašavanje tokom prošlog mjeseca, Bidenova kampanja je također nastavila sa proizvodnjom novih oglasa. U petak je kampanja pokrenula svoj najnoviji spot, fokusiran na prava na abortus.
Za razliku od rada Bidenove mreže, kampanja bivšeg predsjednika Donalda Trumpa ostavila je većinu plaćenog oglašavanja savezničkim vanjskim grupama, potrošivši samo 19 miliona dolara na reklame otkako je pokrenuo svoju kampanju, a većina toga je došla za vrijeme predsjedničkih izbora Republikanske stranke ranije ove godine.