Odluka je donijeta pošto je u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (UAE) prvi put nakon deset godina zabilježen značajan pad prodaje alkohola, kao i lošiji privredni pokazatelji, prenosi AP.
"Ujedinjeni Arapski Emirati suočavaju se s teškim izazovima, pošto promjene u ponašanju kupaca, kao i u demografiji počinju da daju efekte", navodi firma za istraživanje tržišta Euromonitor International u posljednjem izvještaju.
Dubai, s jednom od najvećih avio kompanija u svijetu - Emirates- privlači posjetitelje iz cijelog svijeta u Burj Khalifu, najvišu svjetsku zgradu, kao i odmarališta na plažama duž Perzijskog zaljeva. Turisti posjećuju klimatizirane tržne centre, putuju SUV-ovima u pustinje i uživaju u brojnim restoranima.
Ujedinjeni Arapski Emirati prednjače u odnosu na susjedne zemlje u Perzijskom zaljevu kada je u pitanju potrošnja alkohola po stanovniku od 3,8 litara (1 galon) godišnje, prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, čak iako u taj prosjek ulazi Sharjah, jedan od sedam emirata UAE-a gdje je zabranjen alkohol.
Alkohol znači veliku zaradu, posebno za državu. Prihode donosi 50 postotni porez na uvoz boca alkohola, kao i dodatni porez od 30 posto u Dubaiju na kupovinu alkohola u prodavaonicama pića. Dubai Duty Free, koji je također u vlasništvu države, samo je prošle godine prodao robu preko dvije milijarde dolara putnicima koji prolaze kroz njegove aerodrome, uključujući devet miliona limenki piva, tri miliona boca viskija i 1,5 miliona boca vina. Bescarinska prodaja, iako ograničena, nikada nije zahtijevala dozvolu za alkohol.
Dva glavna trgovačka lanca alkoholnih pić a- Maritime i Mercantile International- su podružnice vladine aviokompanije Emirates.