“Pilot je lagano kucao na vrata, ali nije bilo odgovora. Nakon toga je jako udario u vrata, ali ponovo nije bilo odgovora”, kazao je za New York Times neimenovani istražitelj.
“Sve vrijeme nije bilo nikakvog odgovora. Može se čuti kako pokušava provaliti kroz vrata”, dodao je istražitelj.
NBC News nije mogao potvrditi navode New York Timesa. Ranije u srijedu direktor Francuske agencije za avionske nesreće Remy Jouty kazao je kako je još uvijek rano govoriti o tome šta je uzrokovalo pad aviona.
“Tek smo uspjeli dobiti audiosnimke iz pilotske kabine koji sadrže vrlo korisne informacije. Nadam se da ćemo u narednim danima imati neku pretpostavku šta je prouzrokovalo nesreću. Za potpune informacije trebat će nam sedmice ili čak mjeseci”, kazao je Jouty.
Dodao je da je potvrđeno da avion nije eksplodirao u zraku već je letio do samog udara u tlo, ali istražitelji još uvijek nemaju tačne informacije zašto je avion Germanwingsa započeo poniranje koje je na kraju završilo padom.
Nakon pada aviona dijelovi su ostali razbacani po neravnim dijelovima terena, što predstavlja veliki izazov za istražitelje.
“Vrlo je teško saznati nešto jer je sve u malim dijelovima. Ne možemo naći kokpit ili neke veće dijelove. Sve je smrskano”, kazao je Xavier Roy, šef Francuske agencije za civilni saobraćaj.
New York Times je ranije izvijestio kako se iz kokpita čuje vrlo opušten i ugodan razgovor dvojice pilota u ranoj fazi leta. Sa snimaka se može zaključiti da nakon toga jedan od pilota napušta kokpit.
“Još uvijek ne znamo razlog zašto je jedan od pilota napustio kokpit. Ali ono što je sigurno jeste da je do samog kraja leta jedan pilot sam u kokpitu te da ne otvara vrata”, rekao je za New York Times vojni zvaničnik uključen u istragu.