Marketinški trik
185

Kamion "pogrebnog preduzeća" šokirao Amerikance porukom "Nemojte se vakcinisati"

B. T.
Slogan privukao mnogo pažnje (Foto: BooneOakley)
Slogan privukao mnogo pažnje (Foto: BooneOakley)
Mnogi u SAD-u traže način da animiraju što više ljudi da se vakcinišu protiv koronavirusa koristeći novac, besplatnu hranu, odmore, ulaznice za Super Bowl... Jedna oglasna agencija iz Charlottea, međutim, odlučila je odustati od tradicionalnih marketinških strategija.

Na ulicama tog grada u Sjevernoj Karolini u nedjelju se pojavio kamion koji je imao naziv navodnog pogrebnog preduzeća "Wilmore Funeral Home", a umjesto umirujućeg slogana, na njemu je napisana poruka "Nemojte se vakcinisati".

Ali, tu je caka. Ne postoji pogrebna kuća Wilmore, a posjetom njihovoj internetskoj stranici odlazite na stranicu s uputama posjetiteljima da učine suprotno od onoga što je napisano na kamionu. Na stranici se pojavljuje poruka "Vakcinišite se odmah", zajedno s porukom "Ako ne, vidimo se uskoro".

Oglasna agencija BooneOakley na ovaj način poručuje da je vrijeme da se građani uozbilje.

"Konvencionalno oglašavanje ne funkcionira. Obične poruke koje govore 'Vakcinišite se' nekako se stapaju sa svim ostalim. Htjeli smo učiniti nešto što je sagledano iz drugačije perspektive, šokirati ljude", rekao je direktor agencije David Oakley za CNN.

Nakon što posjetitelji internetske stranice kliknu na okvir "Vakcinišite se odmah" preusmjeravaju se na hitnu medicinsku ustanovu StarMed, koja administrira proces vakcinacije.

Potpuno vakcinisani čine 54,7 posto ukupnog stanovništva u Sjedinjenim Američkim Državama. U Sjevernoj Karolini stope vakcinacije zaostaju za američkim prosjekom - otprilike 48,8 posto stanovnika potpuno je vakcinisano.

"Učinili smo ovo jer želimo da se ljudi vakcinišu i vjerujem da i ako se samo jedna osoba vakciniše zbog tog bilborda, to je veliki uspjeh", rekao je Oakley za CNN.

Kamion je vozio gradom u nedjelju, kada je igrana nogometna utakmica između Carolina Panthersa i New Orleans Saintsa. Znajući da će zbog toga biti velika gužva u gradu, Oakley je rekao da se to činilo kao idealna prilika da se ljudima pruži "nešto o čemu će pričati osim o nogometu".