Državni mediji su objavili fotografije posjete u nedjelju. Obje pomenute žene se rijetko pojavljuju u javnosti.
Yo-jong se pojavila u javnosti nedugo nakon što je dobila novu moćnu poziciju u sjevernokorejskoj vladi. Strana luksuzna roba, uključujući kozmetiku, polako nestaje u Sjevernoj Koreji, što je posljedica UN-ovih sankcija.
U posljednjih nekoliko godina su mnoge zemlje prestale izvoziti luksuznu robu u Sjevernu Koreju, što je također određeno sankcijama. Sjeverna Koreja je očigledno razvila vlastitu kozmetičku industriju, a lokalni brendovi kao što su Bomhyanggi i Unhasu postaju veoma popularni.
Iako je uglavnom poznat po fotografijama iz vojnih objekata i s lokacija za lansiranje projektila, Jong-unova posjeta fabrici kozmetike je važan dio propagande. Pojavljivao se i u drugim fabrikama, a državni mediji su izvještavali o značajnom napretku u proizvodnji uređaja poput 3D televizora i smartphonea.
Cilj posjete je da se pokaže kako se Sjeverna Koreja može brinuti o vlastitom narodu i parirati Pekingu i Seulu, istakao je sjevernokorejski analitičar Ankit Panda.
Tokom posjete je Kim pohvalio fabriku i rekao da proizvodi kozmetiku koja je na svjetskom nivou.