Kineski mediji u odbrani države bruje o američkom bijesu: Zovu svijet u borbu protiv "pokušaja pljačke"

People’s Daily iz Kine na naslovnici piše "Vjeruj u Kinu, vjeruj u sutra" dok se u vijestima ne spominje smanjenje tarifa, već je fokus na izgradnji saveza sa susjednim zemljama.
I’m scrolling through People’s Daily - the Chinese Communist Party’s official newspaper - and how they choose to push their propaganda.
— Spencer Hakimian (@SpencerHakimian) April 10, 2025
They’re not even mentioning negotiations.
They’re not even mentioning deescalation.
They’re not even mentioning reducing tariffs.… pic.twitter.com/iVL8aQAy6T
On je na centralnoj konferenciji održanoj u Pekingu od utorka do srijede naglasio potrebu za stvaranjem novih puteva za rad Kine u susjedstvu.
The front page of Thursday's People's Daily reports that Chinese President #XiJinping called for building a community with a shared future alongside neighboring countries. He emphasized the need to forge new paths for China's neighborhood work at a central conference held in… pic.twitter.com/kTOB5tftSt
— People's Daily app (@PeoplesDailyapp) April 10, 2025
Naslovna strana također prenosi da je kineski premijer Li Qiang u srijedu predsjedavao simpozijem sa ekonomskim stručnjacima i poduzetnicima kako bi prikupio njihova mišljenja i sugestije o trenutnoj finansijskoj situaciji i budućim ekonomskim inicijativama.
Global Times navodi:
"Kineska borba je do kraja potpomognuta snažnim samopouzdanjem".
China Daily poziva svjetske zemlje da zajednički rade protiv "pokušaja pljačke" iz Washingtona.
Jutrošnja naslovnica ovog medija glasi:
"Globalna trgovina ugrožena američkim carinskim bijesom".
U ovom tekstu se navodi kako je kineski trgovački lanac Yonghui Superstores pokrenuo inicijativu "zelenog kanala" usmjerenu na podršku domaćim preduzećima u lancu snabdijevanja koja se bore sa zalihama uzrokovanim izvoznim izazovima.
Inicijativa uključuje brzo plasiranje proizvoda u roku od 15 dana, ciljanu promotivnu podršku i zajednički razvoj proizvoda kako bi se proizvođačima pomoglo da preusmjere fokus na domaće tržište.
Ovaj potez dolazi kao dio šire strategije Yonghuija da ojača svoje partnerstvo u lancu nabavke i iskoristi kineske proizvodne kapacitete visokog kvaliteta.