Mediji otkrili kakav se luksuz nalazi u oklopnom vozu kojeg koristi Vladimir Putin
Istraživanje je proveo Centar za dosjee u suradnji sa CNN-om, Süddeutsche Zeitungom, Westdeutscher Rundfunkom i Norddeutscher Rundfunkom.
"Uprava ruskih željeznica i deseci oficira iz Federalne sigurnosne službe zaduženi su za specijalni voz Vladimira Putina. Novi vagoni za voz su se već gradili tokom prvog Putinovog predsjedničkog mandata. Najnovije nabave su bili su posebni vagoni s teretanom, hamamom, barom i kinom. Voz je koštao najmanje 6,8 milijardi rubalja iz državnog budžeta", navodi se.
Navodno, kompanija Tsirkon Service proizvodi vagone. Interni dokumenti Cirkona navode da se kompanija posljednjih nekoliko godina bavila posebnim zadatkom i pripremala sportski i zdravstveni vagon za Putina.
Konkretno, ova vagoni omogućuju ruskom predsjedniku ne samo udobno putovanje, već i brigu o sebi. Postoji kozmetički salon, teretana, pa čak i hamam, a ako je potrebno, u ovom vagonu može se spasiti nečiji život jer je u njega ugrađena savremena medicinska oprema.
Postoji uređaj za radiolifting, kozmetički aparat Ionto Beauty, uređaj za ultrazvučnu terapiju Ionto Sono, lampa za povećanje Circus i još mnogo toga. Konkretno, mašina i uređaji mogu pomladiti kožu uz pomoć visokofrekventnih radio valova, provesti vakuumsko čišćenje itd.
Kozmetički salon je zaštićen od prisluškivanja instaliranim "hardverskim uređajima koji štite od curenja akustičnih informacija".
Susjedna prostorija je teretana. Opremljena je klupom za trbušnjake, simulatorom za hiperekstenziju, step-platformom, tatamijem, gimnastičkom podlogom i bučicama do 8 kg. Zaštitarska služba predsjednice posebnu je pozornost posvetila i opremi za vježbanje mišića kuka.
Obavezni zahtjev prilikom pripreme vagona za rad je dostupnost ruske televizije, koja ne smije biti prekinuta kada vlak prolazi područjima gdje možda nema signala.
Trenutno Tsirkon gradi "vagon s multimedijskim centrom", drugi vagon za sport i rekreaciju i dva luksuzna vagona.
Navodno su pod Putinovim komandom 22 vagona, od kojih je osam proizvedeno još u sovjetsko vrijeme, a ostale od 2004. godine. Ne koriste se svi vagoni istovremeno.
Desetine službenika Federalne sigurnosne službe, odgovorni za predsjednikovu zaštitu i posebnu komunikaciju, svakodnevno održavaju voz.