Nesreća u Grčkoj
59

Mladić pomiješao brojeve i sjeo u krivi kupe, zbog toga je danas živ

T. K.
Željeznička nesreća u Grčkoj (Foto: EPA-EFE)
Željeznička nesreća u Grčkoj (Foto: EPA-EFE)
Panagiotis Stafylos je mladić koji je preživio sudar vozova u Grčkoj u kojem su poginule najmanje 43 osobe, a za mnogima se još traga.

Ovaj mladić je imao kartu za drugi kupe, ali je napravio pogrešku, pa je pobrkao brojeve.

"Prvi i drugi vagon voza gotovo su potpuno uništeni u sudaru s teretnim vozom. Ovaj mladić, da je sjeo na mjesto na koje je trebao, vjerovatno bio mrtav. Peti vagon, u kojem se mladić greškom našao, uspio je ostati na šinama", rekao je regionalni guverner Tesalije Konstantinos Agorastos za lokalne medije.

Stafylos je u razgovoru za BBC rekao da "možda iz čiste sreće, ili Boga", nije bio među onima koji su ozlijeđeni ili poginuli u nesreći.

Dodaje da su ljudi u njegovom vagonu bili zabrinuti nakon incidenta i da im je pokušao pomoći i smiriti ih.

"Prvo smo razbili prozore, ali nismo imali pravi alat za to... pa smo pokušali razvaliti vrata", kazao je

Na kraju je stigla hitna pomoć kako bi im pomogla. Naveo je da je prije sudara voz stajao oko 15 minuta na stanici Larisa, ali on tada nije razmišljao o tome jer su kašnjenja normalna u Grčkoj.

Podsjećamo, vlasti su privele četiri osobe zbog odgovornosti za ovu nesreću. Među uhapšenim je i šef željezničke stanice u Larisi, za kojeg se smatra da snosi najveću odgovornost za nesreću. On se izvinio tokom saslušanja u tužilaštvu.

Prema nezvaničnim informacijama, osumnjičeni se terete za krivično dijelo narušavanje sigurnosti saobraćaja koje je prouzrokovalo smrt. Za ovo dijelo predviđene su kazne od 10 godina do doživotnog zatvora. Predsjednik Panhelenske željezničke federacije Dicas je istakao da je jedina utjeha što se sudar nije dogodio unutar tunela koji su bili u blizini.

"Koliko god čudno izgledalo, ovo je greška. Urađeno je nešto što će nadležni istražiti, ali je napravljena greška", rekao je on i napomenuo da on sam ima 40 godina iskustva i da ne može da kaže da li je greška napravljena na zemlji ili u vozu.