Musk poslao poruku za Apple, Disney i druge oglašivače: Nećete me ucijeniti novcem, j**ite se
Musk je, govoreći u srijedu navečer na DealBook Summitu New York Timesa , rekao da bi oglašivači koji su zabrinuti zbog njegovog ponašanja trebali prestati trošiti na platformi, koja je povijesno ovisila o prihodu od oglasa.
"Nemojte se oglašavati. Ako će me neko pokušati ucijeniti reklamom? Ucjenjivati me novcem? Je**ite se. Je li to jasno? Hej Bobe, ako si u publici. Tako se osjećam, nemoj se oglašavati", rekao je Musk odgovarajući na pitanje o nedavnim problemima X-a.
Elon Musk in response to advertisers like Disney, IBM, Apple pulling their ads on Twitter/X:
— Clash Report (@clashreport) November 30, 2023
If somebody is gonna try to blackmail me with money… Don’t advertise…go fuck yourself. Go. Fuck. Yourself. Is that clear? pic.twitter.com/1RL21Y9PKC
Iger je govorio na događaju New York Timesa i odbio je komentirati hoće li njegova kompanija nastaviti s oglašavanjem na X.
"Pošto je zauzeo stav koji je zauzeo, osjećali smo da povezanost s tim položajem, i Elon Musk i X, nije bio pozitivan za nas", rekao je Iger.
X-ova oglašivačka kriza pokrenuta je 15. studenog kada je korisnik @breakingbaht objavio da jevrejske zajednice "guraju upravo onu vrstu dijalektičke mržnje prema bijelcima za koju tvrde da žele da je ljudi prestanu koristiti protiv njih".
Musk je javno odgovorio: "Rekli ste stvarnu istinu", odgovor koji se naširoko smatra podrškom teoriji zavjere o "velikoj zamjeni stanovništva" popularnoj među desničarskim ekstremistima.
Govoreći u srijedu na događaju New York Timesa, Musk je rekao da je ta objava "jedna od najglupljih, ako ne i najgluplja stvar koju sam ikada učinio na platformi".
Ranije ove sedmice otputovao je u Izrael i sastao se s Isaacom Herzogom, predsjednikom zemlje, i premijerom Benjaminom Netanyahuom. U razgovoru s Muskom, Herzog je rekao da društveni mediji, "uključujući i neke koje vodite, nose toliko prastare bolesti antisemitizma."
Dana 16. novembra, dan nakon Muskove objave, neprofitna organizacija za nadzor medija Media Matters for America objavila je izvještaj u kojem se ističe povezanost oglasa velikih robnih marki na X s pronacističkim objavama.
Istaknuo je primjere uključujući Appleov oglas za Macbooke koji se pojavljuje neposredno ispod retweeta računa pod nazivom "The Nationalist" koji prikazuje meme Hitlera kao "duhovno buđenje".
Dana 17. novembra, Axios je izvijestio da Apple povlači svoje oglase iz X-a. Drugi su brendovi slijedili primjer, uključujući IBM, Oracle, Lionsgate i Disney.