Ova zemlja je uspjela savladati tehniku pomoću kojeg bi vodik, koji se naširoko koristi u automobilskoj industriji, mogao pokretati tramvaje.
Liang Jianying, glavni inženjer kompanije Sifang, rekao je da je ovo prvi put da je razvijen tramvaj na vodikov pogon.
"Kompaniji Sifang je trebalo dvije godine da riješi ključne tehnološke probleme", rekao je on.
Prednosti tramvaja koje pokreće vodik su brojne. Prvenstveno, riječ je o izvoru čiste energije koji će dovesti do smanjenja cijena struje, ali i drugih troškova.
S jednim punjenjem tramvaji mogu preći 100 kilometara vozeći brzinom od 70 km/h, dok je najveći plus to što punjenje rezervoara traje samo tri minute, piše Russia Today.
Svaki tramvaj ima 60 sjedišta, a u njemu ukupno može stati 380 putnika.
Kina je pod sve većim pritiskom da osmisli i uvede ekološki prihvatljiv prijevoz s obzirom na to da se 90 posto njenih gradova suočava s alarmantnim zagađenjem.