Kako bi postigli taj cilj neće finansirati nabavku električnih vozila, nego taksi uslugu, odnosno vožnju.
Taksi preduzeća će imati pravo na finansijsku podršku za maksimalno 15 e-vozila, 10.000 eura po vozilu i po pet eura po radnom satu. Za sve taksi kompanije grad je obezbijedio sedam miliona eura subvencija.
Kako bi se olakšalo punjenje baterije neka vozila će imati priključak na donjem dijelu auta koji će se povezivati sa pločom za punjenje na taksi stajalištu. Sa ovako automatizovanim punjenjem neće biti potrebe da se odlazi do stanice za e-punjače ili uopšte napušta vozilo. U Beču će na ovaj način biti opremljeno osam taksi stajališta i 50 vozila.
"Beč je grad kratkih udaljenosti i taksiji su važan dodatak javnom prijevozu. S obzirom da se bavimo i temom zaštite klime u gradu, a motorizovani saobraćaj je jedan od najvećih izvora CO2, na ovaj način činimo važan korak ka prelasku na ekološki prihvatljivu mobilnost. Ovom šemom finansiranja prepoznajemo izazove u
oblasti mobilnosti i nudimo ekonomsku podršku kompanijama“, istakao je Peter Hanke, član bečke gradske vlade iz resora za finansije, privredu, rad, međunarodne odnose i javna preduzeća.
Prijevoznici će moći da se prijave za subvencije od 1. januara 2023. godine. Beč će se i dalje oslanjati na ekološku kombinaciju transporta uključujući javni prijevoz, bicikl i pješake.