Avion je s radara nestao 28. decembra nakon što je prešao manje od polovine dvosatnog leta od indonezijskog drugog najvećeg grada Surabayje do Singapura. Preživjelih nije bilo.
Dosad je pronađeno 48 tijela, uključujući dva koja su još uvijek pojasevima vezana za sjedišta. Snažni vjetrovi i visoki valovi onemogućavaju spasilačke ekipe da dođu do većeg dijela aviona koji je otkriven sonarom na dnu mora.
Crne kutije Airbusa A320-200 se nalaze na stražnjem dijelu aviona u blizini repa, no, zvaničnici tvrde da je moguće da su se odvojile od repa.
Istražitelj iz Nacionalnog komiteta za sigurnost transporta Santoso Sayogo je rekao da se činilo kako crne kutije više nisu kod repa.
"Dobili smo informacije s terena da su signali crnih kutija otkriveni. Ronioci sada trebaju potvrditi njihovu poziciju. Čini se da nisu blizu repa", izjavio je Sayogo.
Rep aviona kompanije AirAsia je pronađen u srijedu na morskom dnu 30 metara od posljednje poznate lokacije aviona i to na dubini od 30 metara.
Indonezijske ekipe će pokušati balonima podići rep.
"Ronioci vežu rep i pokušat će ga podići na dva načina, balonima i kranovima. Cilj je da se repni dio ne ošteti ukoliko su crne kutije u njemu", rekao je šef indonezijske agencije za spašavanje i potragu Fransiskus Bambang Soelistyo.
"Osim crnih kutija, prioritet je pronalazak ostalih tijela", dodao je on.
Porodice žrtava zahtijevaju od vlasti da pronalazak tijela njihovih voljenih bude prioritet.
Kompanija AirAsia je pod velikim pritiskom od nesreće. Dozvola za letove je suspendovana.
Uzrok nesreće još uvijek nije poznat, ali se vjeruje da je avion pao zbog tropske oluje.