Mozambik Airlines, let 470 (29. novembar 2013.)
Dvadeset sedam putnika i šest članova posade je poginulo kada se avion srušio u park Bwabwata u sjevernoistočnoj Nambiji. Avion je brzo gubio visinu, nakon čega se srušio na putu iz Maputa u Mozambiku prema Angoli.
Avion se srušio nakon što je kopilot napustio kabinu i otišao u toalet. Kapetan je preuzeo kontrolu i započeo brzo spuštanje. Prema snimcima iz kabine je ustanovljeno da je neko lupao na vrata. Razlozi zbog kojih je kapetan odlučio srušiti avion su nepoznati.
EgyptAir, let 990 (31. oktobar 1999.)
Avion se srušio nakon što je kapetan napustio kabinu i otišao u toalet. Istraga je pokazala da je kopilot ponavljao "uzdam se u Boga" i započeo spuštanje aviona. Svih 202 putnika i 15 članova posade su poginuli. Kopilot je odgovoran za nesreću, ali razlozi također nisu poznati.
Air Botswana (11. oktobar 1999.)
U ovom slučaju se ne radi o komercijalnom letu. Pilot kojem je zabranjeno da leti zbog medicinskih razloga se ukrcao u avion i poletio. Tokom leta je saopćio nekoliko svojih zahtjeva, uključujući razgovor s predsjednikom države. Vlasti su pokušale pregovarati, no, pilot je na kraju rekao da će srušiti avion na aerodrom i udariti u ostale avione. To je i učinio. Drugih žrtava nije bilo.
SilkAir, let 185 (19. decembar 1997. godine)
Avion kompanije SilkAir se vraćao iz Džakarte u Singapur kada se naglo spustio i srušio, a poginule su 104 osobe. Preliminarne indikacije su govorile da je pilot izvršio samoubistvo, no, finalni izvještaj indonezijske vlade je sadržavao zaključak da uzrok nesreće nije poznat. Ipak, Nacionalni odbor za sigurnost transporta je obavio svoju istragu koja se nije poklapala sa istragom indonezijskih vlasti.
Royal Air Maroc, let 630 (21. august 1994.)
U avionu je bilo 40 putnika i četiri člana posade. Avion je poletio iz Agadira u Casablancu. Deset minuta nakon polijetanja, avion se srušio u planine Atlas. Istragom je ustanovljeno da je pilot ugasio autopilot i namjerno srušio avion. Marokanski savez pilota je saopćio da namjere nije bilo.