Potpuno uništen Ferrari hrvatskih tablica u najpoznatijem tunelu na svijetu
Prema objavljenim fotografijama, sudar je bio čeoni. Ferrari, čiji 3,9-litarski twin-turbo V8 motor može dostići 100 km/h za 2,9 sekundi, ima zagrebačke registarske tablice, izvještava Net.hr.
Kako piše lokalni portal news.mc, u ovom strašnom sudaru, u kojem je Ferrari prešao u suprotnu traku i sudario se s kombijem, povrijeđene su tri osobe koje su prevezene u bolnicu Pasteur u Nici.
Jutarnji list navodi da je crveni Ferrari F8 Tributo u vlasništvu hrvatske kompanije za iznajmljivanje luksuznih vozila, a za vožnju po Monaku ga je unajmio hrvatski državljanin. Cijene najma ovakvog Ferrarija kreću se od 1.000 eura po danu, odnosno 3.000 eura za najmanje tri dana korištenja.
Tunel u Monaku je iz dva razloga jedan od najopasnijih dijelova staze na kojoj se vozi Velika nagrada Monte Carla. Prvi je jaka svjetlost koja zaslijepi vozače kada izađu iz mračnog tunela, a drugi je vožnja po kiši, jer je dio staze u tunelu suh, dok je vanjski dio mokar. Ovo predstavlja izuzetnu opasnost, posebno pri velikim brzinama koje postižu bolidi Formule 1.
Opasnost ovog tunela osjetili su i neki velikani Formule 1. Kontrolu nad vozilom izgubili su, primjerice, Alberto Askari (1955), a u novije vrijeme Jenson Button (2003) i Sergio Perez (2011). Niki Lauda je tokom trke po kiši čak zamolio vatrogasce da smoče asfalt u tunelu.
Tunel i dijelovi staze Formule 1 često privlače i zaljubljenike u automobile, koji ponekad pretjeruju. Osim pomenute nesreće s Ferrarijem, proteklog vikenda u Monaku se dogodila još jedna saobraćajna nesreća s povrijeđenima, što je izazvalo zabrinutost nadležnih zbog bahate vožnje i, prije svega, alkohola.
Državni ministar Didier Guillaume najavio je niz novih mjera.
"Ljuti smo. Dosta je. Ovako se više ne može nastaviti", izjavio je Guillaume , najavljujući nekoliko hitnih i dugoročnih mjera za borbu protiv opasne vožnje.
U januaru naredne godine vlada planira donijeti zakon koji će policiji omogućiti nasumične kontrole alkohola i brzine, što trenutni zakon ograničava.
Odmah će započeti s pojačanim policijskim nadzorom, a u svim tunelima u Monaku bit će postavljeni radari za kontrolu prekoračenja brzine, dodao je Guillaume.