Oglasio se i Microsoft
64

Širom svijeta prijavljeni problemi u IT mrežama: Pali sistemi medija, aerodroma i banaka

V. K.
U brojnim dijelovima svijeta prijavljeni su problemi na IT mrežama zbog čega su se s poteškoćama u radu suočili mediji, banke i željeznice.

Prema pisanju britanskih medija, probleme su prijavile željezničke kompanije u Velikoj Britaniji.

"Naši IT timovi aktivno istražuju kako bi utvrdili uzrok problema. Ne možemo pristupiti dijagramima vozača na određenim lokacijama, što dovodi do potencijalnih otkazivanja u kratkom roku. Pogođeni su i drugi ključni sistemi", navele su željezničke kompanije.

Osim željeznica, problem u Velikoj Britaniji imali su i mediji kao što je Sky News koji je saopćio kako nisu mogli emitovati program u jutarnjim satima.

"Nismo bili u mogućnosti emitovati program uživo u jutarnjim satima. Izvinjavamo se gledaocima zbog prekida programa. Veliki dio naših vijesti i izvještaja još uvijek je dostupan na mreži. Naporno radimo na obnavljanju svih usluga", rekao je direktor Sky Newsa David Rhodes.

Problemi u radu brojnih kompanija prijavljeni su i u Australiji gdje su aviokompanije bile primorane prizemljiti avione.

"Platforma berze također doživljava prekide", navodi BBC.

Osim Australije i Velike Britanije, probleme u radu prijavili su i u Njemačkoj i Španiji.

Berlinski aerodrom na društvenim mrežama objavio je kako će doći do kašnjenja u letovima zbog tehničkih grešaka. Također, incidenti tehničke prirode prijavljeni su i na aerodromima širom Španije.

"Radimo na tome da riješimo probleme što je prije moguće. U međuvremenu, operacije na aerodromima nastavljaju se ručnim sistemima", naveli su.

Povodom IT problema oglasila se i aviokompanija Ryanair te su upozorili kako se suočavaju s potencijalnim problemima u mreži.

"Doživljavamo probleme u mreži. Savjetujemo svima koji putuju danas da provjere Ryanair aplikacija za informacije o letovima", naveli su.

Povodom širokorasprostranjenih IT problema oglasio se i Microsoft te su saopćili kako je došlo do problema u radu nekoliko servisa koji su zasnovani na tzv. "Cloudu" zbog čega su prijavljene brojne tehničke poteškoće.

"Nastavljamo se baviti problemima naših '365 aplikacija' koje se nalaze u 'lošem stanju'", naveli su iz Microsofta.