Povratak na tradicionalni način učenja je odgovor na pitanje političara i stručnjaka da li je hiperdigitalizovani pristup u obrazovanju, uključujući uvođenje tableta u vrtiće, uzrokovao nedostatak osnovnih vještina.
Ministrica obrazovanja Lotta Edholm, koja je ministarsku dužnost u vladi desnog centra preuzela prije 11 mjeseci, bila je jedan od najvećih kritičara sveopćeg prihvatanja tehnologije.
"Švedskim učenicima je potrebno više udžbenika. Štampane knjige su važne za učenje", izjavila je Edholm u martu ove godine.
Prošli mjesec je najavila da vlada namjerava poništiti odluku Nacionalne agencije za obrazovanje da digitalni uređaji budu obavezni u predškolskim ustanovama. Osim toga, planira ukinuti digitalno učenje za djecu mlađu od šest godina.
Iako učenici ove države, u odnosu na učenike ostatka Evrope, imaju iznadprosječne rezultate u čitanju, utvrđeno je da se od 2016. do 2021. desilo pogoršanje čitalačke pismenosti. To je utvrđeno međunarodnim istraživanjem čitalačke pismenosti.
Pretpostavlja se da je to posljedica pandemije koronavirusa, povećanja broja učenika, djece useljenika kojima švedski nije maternji jezik i prekomjerne upotrebe digitalnih uređaja, prenosi agencija Associated Press.