"Najiskrenije se izvinjavam putniku koji je brutalno izbačen iz aviona. Niko ne bi smio biti tretiran na takav način", napisao je generalni direktor Oscar Munoz u saopćenju.
"Preuzimamo odgovornosti i poduzet ćemo sve kako bismo izgladili stvari", rekao je čelnik kompanije i dodao da "nikada nije kasno za dobro djelo".
Snimci koje su načinili drugi putnici i postavili na društvene mreže pokazuju kako osiguranje silovito izvlači putnika sa sjedala i potom ga vuče po podu aviona do izlaza. Čuje se kako putnik zapomaže i vidi kako su mu spale naočale na pola lica i kako mu je tijelo ogoljeno.
Munoz je u prvome pismu tog putnika nazvao "smutljivcem i agresivcem", inače ljekara vijetnamskog porijekla koji godinama živi u Sjedinjenim Državama .
Takav odgovor dolio je ulje na vatru na društvenim mrežama i na berzi, gdje su dionice Uniteda u utorak pale za gotovo tri posto.
United Airlines je na prebukiranom letu iz Chicaga za Louisville želio "osloboditi" četiri mjesta za svoje zaposlenike te je pozvao dobrovoljce da odustanu od leta uz kompenzaciju. Kako se niko nije odazvao pozivu, kompanija je odabrala nekoliko putnika, a jedan od njih bio je i nesretni putnik koji nije želio odustati od leta.
Prema izjavama putnika, muškarac koji je odabran za izbacivanje iz aviona objasnio je predstavnicima United Airlinesa kako je liječnik koji za sljedeće jutro ima naručene pacijente. Također, kazao im je da je odabran zato što je Kinez. Kompanija nije željela objasniti kojom je metodom u ovom slučaju odabrala "dobrovoljce", piše New York Times.
Američki propisi dozvoljavaju firmama da prodaju više karata nego što imaju sjedala i sada Uprava za prijevoz proučava je li United Airlines poštivao sve odredbe. Šokantna snimka postavlja pitanje o uobičajenoj praksi prodaje previše karata i koliko su daleko zrakoplovne tvrtke spremne ići kako bi prodale sva sjedala. Bridges je kazao kako je posebno iritantno u ovom slučaju bilo to što je tvrtka pokušavala osigurati mjesta u zrakoplovu za svoje zaposlenike izbacivanjem putnika.