Kompanija Telstra izgubila je kontrolu nad internet servisom oko 18:00 sati po lokalnom vremenu prilikom čega je najmanje osam miliona korisnika ostalo bez pristupa internetu i fiksnom telefonu. Pretpostavlja se da je više od pedeset posto telefonskih poziva u državi od rane večeri u četvrtak do u petak ujutro ostalo neizvršeno.
Pad konekcije uzrokovao je probleme u svakodnevnici radnika koji od kojih su mnogi zakasnili na posao jer nisu imali pristup informaciji o rasporedu autobusa i vozova. Također, korisnici Ubera nisu mogli naručiti vožnju što je izazvalo dodatne probleme u kašnjenju na dogovorene sastanke.
Direktor Telstre Andrew Penn je u petak ujutro izdao saopćenje uz izvinjenje građanima Australije koji su pogođeni kvarom.
"Iskreno se izvinjavamo svim mušterijama jer znam koliko se oslanjate na naš servis i stabilnost naše mreže. Vrlo sam razočaran i izvinjavam se", rekao je Penn dodavši da su pojedini servisi uspostavljeni nekoliko sati nakon pada, dok su drugi popravljeni tek ujutro.
Problem je počeo kao kvar na romingu izvan teritorije Australije, a najveće poteškoće su počele kada su korisnici masovno i bezuspješno pokušavali da se ponovo konektuju, što je izazvalo zagušenje prometa.
"Imali smo problem koji je uzrokovao isključenje velikog broja potrošača. Njihov istovremeni pokušaj da se ponovo konektuju uzrokovao je ekstremno začepljenje", rekao je Penn.
Kompanija će se iskupiti time što će 3. aprila svim korisnicima dati besplatni pristup internetu.
Telstri je ovo već treći kvar u posljednjih nekoliko mjeseci, a nakon problema u februaru korisnici su također dobili "besplatni dan" u kojem su skinuli nevjerovatnih 1.800 TB podataka.