Velika Britanija zabranila reklamiranje kašica, peciva i žitarica
Zabrana se odnosi i na reklamiranje na internetu i televizijsko reklamiranje u periodu do 21 sat. Nadležni su poručili da im je cilj da spriječe gojaznost kod djece.
Odluka o zabrani reklamiranja pojedinih proizvoda će se primjenjivati od oktobra sljedeće godine, a na listi proizvoda zabranjenih za reklamiranje su brojne prehrambene namirnice - od bezalkoholnih pića do zaslađenih jogurata.
Zabrana je uslijedila kada se u Velikoj Britaniji povećava stopa gojaznosti djece. Naime, prema zvaničnim podacima, jedno od desetero djece je gojazno. Nadalje, svako peto dijete u dobi do pet godina ima karijes zbog prekomjerene konzumacije šećera.
Britanski bivši premijer Boris Johnson je 2021. najavio zabranu reklamiranje proizvoda bogatih šećerom, soli i masnoćama. Primjena odluke o zabrani je prolongirana do 2025., a tadašnja konzervativna vlada je kao razlog za to istakla da žele dati vremena proizvođačima hrane i pića da se pripreme za navedenu promjenu, piše BBC.