Walmart povlači "nasilne igrice" i druge sadržaje nakon masakra u El Pasu
Na ovaj korak američka maloprodajna korporacija odlučila se nedugo nakon što je Universal povukao reklamnu kampanju za predstojeći nasilni triler "The Hunt", kao i nakon što su ESPN i ABC povukli emitovanje turnira X Games "Apex Legends".
Walmart trgovine prvenstveno su brojni korisnici društvenih mreža pozvali na hitnu akciju uklanjanja nasilnih sadržaja. Iz trgovačkog lanca nisu odmah željeli reagovati, ali danas su odgovorili na zahtjeve uplašenih Amerikanaca.
"Izveli smo ovu akciju iz poštovanja zbog incidenata koji se desio, ali ova akcija neće se odraziti na dugoročnu promjenu u našem asortimanu videoigara", rekla je Tara House iz Walmartovog odjeljenje za korporativne komunikacije.
Walmart je također ranije saopćio kako ne planira zaustaviti prodaju oružja. Podsjećamo, Walmart je jedan od najvećih prodavača oružja i municije u SAD-u, a takvi proizvodi dostupni su u otprilike pola od njegovih 4.750 trgovina širom SAD-a.
Trgovački lanac proteklih godina mijenjao je svoju politiku prodaje oružja, zaustavljajući prodaju vojničkih pušaka u 2015. godini. Nakon masovne pucnjavu u Parklandu u Floridi 2018. godine, Walmart je podigao minimalnu dob za kupovinu oružja i municije sa 18 na 21 godinu.