Spyder je dobio prednji i zadnji odbojnik po uzoru na odbojnike koji su na modelu Cayman GT4 i nekoliko stilskih detalja koji asociraju na legendarni model 718 Spyder iz šezdesetih godina, a u ovom slučaju tu je i jedinstven poklopac centralno smještenog motora. Povratak tradicionalnim vrijednostima podrazumijeva i mekani platneni krov iznad glava putnika kojim se upravlja ručno.
Unutrašnjost je opremljena novim parom sportskih sjedišta, a novi je i obruč upravljača čiji je dijametar 360 milimetara. Zbog uštede na težini Boxster Spyder standardno se isporučuje bez klima-uređaja i audio-sistema. Spomenute komponente ipak će se (bez doplate) nuditi kao opciona oprema.
Automobil pokreće 3,8-litarski 6-cilindarski motor koji razvija 375 KS. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se isključivo preko ručnog mjenjača. Boxster Spyder od 0 do 100 km/h stiže za 4,5 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi 290 km/h. Prosječna potrošnja goriva je ispod 10 litara nakon 100 pređenih kilometara.
Pored snage i lakoće za vrhunski doživljaj vožnje Spyder je dobio poboljšan upravljački sistem, 20 milimetara snižen ovjes i vrhunski set kočnica "posuđen" s modela 911 Carrera. Prodaja u Njemačkoj počinje u julu, a početna cijena iznosi 79.945 eura.