Porsche 919 Hybrid pokreće novorazvijeni dvolitarski benzinski V4 motor sa turbo-kompresorom i direktnim ubrizgavanjem goriva kojem će "asistirati" elektro-motor sa dva KERS-a (Kinetic Energy Recovery System) postavljen iznad prednje osovine. I dok će V4 motor, koji svoju maksimalnu snagu razvija pri 9.000 obrtaja, biti zadužen za pokretanje zadnje osovine, elektro-motor će snagu prenositi na prednju osovinu.
Usklađen za aktuelnim regulativama za prototipe klase LMP1, Porsche 919 dug je 4.650 milimetara, širok 1.900 i visok 1.050 milimetara. Minimalna dozvoljena težina iznosi 870 kilograma.
U sklopu višemjesečnih testiranja automobil je, pored ostalog, u zračnom tunelu proveo više od 2.000 sati. Vozačku postavu, koja će u junu na Le Mansu nastupiti sa dva Porschea 919, čine Mark Webber, Neel Jani, Timo Bernhard, Romain Dumas, Marc Lieb i Brendon Hartley. Podsjećanja radi, Porsche još uvijek drži rekord kao proizvođač sa najviše pobjeda na Le Mansu.