Zdrav razum govori nam da downhill bicikl nema nikakve šanse pored WRC reli automobila sa 300 KS. Ipak, dvoboj između Danija Sordoa u njegovom Hyundaiju i20 WRC sa kojim nastupa u Svjetskom Rally Šampionatu i španskog freeridera Andreu Lacondeguya pokazao je da sve i nije baš onako kako zvuči na prvu.
Ova dva potpuno različita vozača našli su se tako na crti na vrhu brda Lousã u srcu Portugala, Sordo na reli stazi, Lacondeguy na biciklističkoj stazi odmah pored.
Njihove putanje su se preklapale, automobil je skakao preko bicikliste i obratno, dok su obojica nevjerovatno brzinom "proletjeli" kroz zelenilo i krajolik koji je "okićen" vjetrenjačama.
Brdo Lousã se još u osamdesetim i devedesetim godinama prošlog stoljeća nalazilo u okviru relija Portugal koji se bodovao za Svjetski reli Šampionat, dok je ova biciklistička staza omiljena staza proslavljenog downhill prvaka Dana Athertona, ali i samog Lacondeguya.
Nakon trke Lacondeguy je rekao: "Dani je bio jednostavno lud u automobilu. Već pri prvom pokušaju vožnje na ovoj stazi je u prvi zavoj pun kamenja i makadama uletio takvom žestinom, i prošao savršeno kroz njega. Nisam mogao da verujem. Čovjek je iz prve perfketno prošao."
Sordo je za Lacondeguya rekao: "Nevjerovatno je ono što radi, i ovako smo zaista mogli vidjeti dvije potpuno različit dimenzije brzine WRC automobila i bicikla. Impresioniran sam zaista, ono što radi je neverovatno. Uvek je lijepo videti kako radi skokove i lude spustove."
Naravno, na kraju je morao neko biti i pobjednik. Bio je to Sordo, ali jedva.