auto
7

Alpine: S Cliom RS dijelimo samo žice električnih instalacija

Klix.ba
David Twohig, glavni inžinjer na projektu Alpine A110, prisutnim novinarima na Sajmu automobila u Ženevi odgovorio je na nekolicinu pitanja koja se odnose na novi francuski sportski automobil sa starim imenom.

Na pitanje novinara da li se ispod Alpinine karoserije kriju tehnički elementi "posuđeni" s aktuelnog Renaultovog modela Clio RS, Twohig kaže: "U slučaju modela A110 sa spomenutim modelom Renaulta dijelimo samo žice električnih instalacija. Sve ostalo je razvijeno i napravljeno isključivo za A110, zaključno s novim 1,8-litarskim benzinskim četverocilindarskim turbo motorom i 7-stepenim automatskim mjenjačem sa dva kvačila koji je razvijen i proizveden u renomiranoj njemačkoj kompaniji Getrag."

Twohig je također rekao da su u Alpini veoma zadovoljni performansama koje nudi Getragov mjenjač, jer je brzina izmjene stepeni prenosa u radnom programu "Track" na nivou brzine mjenjača s kojima se danas mogu pohvaliti u Porscheu i Ferrariju.

Zadovoljni su i zvukom izduvnog sistema na čiji je razvoj potrošeno nekoliko hiljada sati, a Twohig misli da u ovom trenutku možda i nema produkcijskh automobila s četverocilindarskim turbo motorom koji zvuče bolje.

Uz činjenicu da karoserija Alpine A110 ima naglašen retro izgled, jedno od pitanja bilo je da li su u Alpini razmišljali o ručnom mjenjaču.

"Jesmo, razmišljali smo o ručnom mjenjaču u ranoj fazi razvoja automobila, ali smo ideju ubrzo napustili, jer su analize pokazale da procentualno ima veoma malo kupaca koji bi se odlučili za takvu opciju", kaže Twohig.

S motorom koji je postavljen ispred zadnje osovine (više od 250 KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta), masom koja iznosi samo 1.080 kilograma i optimalnom raspodjelom spomenutih kilograma po osovinama, A110 ima sve preduslove za odlično snalaženje na stazi, ali Twohig je naglasio da u Alpini ipak nisu imali namjeru praviti namjenski "track day" automobil koji će, daleko od staze, biti zamoran i neudoban.

"S dovoljno prostora u preglednoj putničkoj kabini i adekvatnim mogućnostima podešavanja upravljača i visine Sabeltovih ultralaganih sjedišta, u A110 se udobno mogu smjestiti i izrazito visoke osobe. U kabini nema lažnih materijala, pa ono što izgleda kao koža, aluminij i karbon zaista jeste koža, aluminij i karbon", rekao je na kraju Twohig odgovarajući tako na pitanje da li je A110 bliži Porscheovom Caymanu ili Alfinoj 4C i Lotusovom modelu Exige.