Renault grupa zabilježila rast prodaje u 2024. godini, Sandero najprodavaniji u Evropi
Najprodavaniji francuski brend na svijetu, Renault, prošle godine je prodao 1.577.351 primjerak putničkih i lakih komercijalnih vozila, što je rast od 1,8 posto u odnosu na 2023. godinu.
U Evropi, Renault je zabilježio rast od za 3,3 posto, a prodato je 1.009.672 vozila. Francuski brend slijedi svoju strategiju oslanjajući se s jedne strane na priznatu hibridnu ponudu (40 posto prodaje) i, s druge strane, na 100 posto električnu ponudu nagrađenu sa dvije uzastopne nagrade za automobil godine (Scenic E-Tech i Renault 5 E-Tech - najprodavanije električno vozilo u Francuskoj u novembru i decembru).
Na tržištu lakih komercijalnih vozila, brend je vodeći u Evropi sa 310.458 registracija (+4,6% u odnosu na 2023.).
Brend Dacia je 2024. godine zabilježio 676.340 prodatih automobila širom svijeta (+2,7% u odnosu na 2023.) i dostigao rekordne tržišne udjele, posebno u Italiji (+13,1%), u Maroku (+16,3%), u Španiji (+12,4%), u Belgiji i Luksemburgu (+15,4%). Ovaj rezultat je vođen snažnim planom proizvoda zasnovanim na modelima koji čine četiri stuba marke: Sandero, Duster, Jogger i Spring.
Ovaj zamah će se nastaviti i u 2025. dolaskom Bigstera, za koji su narudžbe otvorene početkom januara. Dacia je također učvrstila svoju poziciju na podijumu brendova koji su najviše prodali fizičkim licima. Sandero je još jednom od 2017. godine najprodavaniji automobil među privatnim kupcima, ali i 2024. godine najprodavaniji automobil na svim kanalima zajedno.
Četvrtu godinu zaredom Alpine bilježi rast prodaje (+5,9% u odnosu na 2023.) sa 4.585 prodatih vozila. Italija (+37,5%), Velika Britanija (+24,9%), Španija (+19,3%) i Njemačka (+10,6%) su tržišta koja su pokretala rast brenda. Godina 2024. označila je prekretnicu pokretanjem Alpine električne ofanzive s novim modelom A290, svojim prvim potpuno električnim hot hatchem, koji je također nagrađen za automobil godine 2025.