Zbog evidentnog smanjenja potražnje za električnim automobilima i u Mercedesu su redigovali ranije prezentirane planove na temu potpune elektrifikacije svojih modela, a onda i objavili da su pripremili mnogo novca koji će biti uložen u razvoj motora s unutrašnjim sagorijevanjem kojima će asistirati hibridni sistemi.
Tvrdeći da potencijalni kupci nakon prvobitnog otpora sve više prihvataju činjenicu da aktuelni model C63 više ne pokreće čuveni 4-litarski biturbo V8 motor koji je zamijenjen dvolitarskom četverocilindarskom opcijom (M139) s plug-in hibridnim sistemom, odluku uprave Mercedesa na temu motora s unutrašnjim sagorijevanjem podržavaju i u AMG odjelu na čijem je čelu Michael Schiebe.
U posljednjoj izjavi za medije Schiebe je rekao da glasine o povratku spomenutog V8 motora u najsnažnije modele C i E-Klase nisu tačne, ali je također potvrdio da će čuveni 4-litarski biturbo V8 (M177) ostati u ponudi za pojedine modele AMG-a znatno duže od očekivanog, jer se potpuna elektrifikacija očekuje tek iza 2035. godine.
Do tada, pored gromoglasnog 4-litarskog V8 motora koji se očekuje u novom modelu CLE i dugo osporavane progresivne četverocilindarske plug-in opcije (680 KS), u AMG-u imaju i odličnu plug-in kombinaciju u kojoj glavna uloga pripada rednom trolitarskom benzinskom biturbo motoru sa šest cilindara, a dostupna je uz nekoliko modela Mercedesa među kojima je i aktuelna E-Klasa. U Minhenu su se već izjasnili: "M odjel neće nuditi modele s motorima koji imaju manje od šest cilindara".