Mercedes-Benz 500SEC AMG 6.0 traži novog vlasnika
Na aukciji u SAD-u pojavio se sjajan primjerak Mercedesove W126 S-Klase, koju je osamdesetih godina prošlog stoljeća tunirao AMG.
Na aukciji u SAD-u pojavio se sjajan primjerak Mercedesove W126 S-Klase, koju je osamdesetih godina prošlog stoljeća tunirao AMG.
Iz AMG-a je stigla informacija da će njihov čuveni 4-litarski V8 biturbo motor ostati u priči znatno duže od predviđenog, ali nema nade da će se opet naći ispod prednjeg poklopca najsnažnijih verzija C i E-Klase.
Iza restomod projekta na temu Mercedesovog svojevremenog odgovora na prvi BMW M3 (E30) stoji Hans Werner Aufrecht, jedan od osnivača AMG-a.
Novu Mercedesovu kreaciju s „potpisom“ AMG-a koja će nastaviti priču prethodne Coupé C-Klase pokreće trolitarski 6-cilindarski turbobenzinac s 450 KS i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta.
S redizajniranom GLS-Klasom stiže još više opreme i luksuza, što ponajbolje oslikava verzija Maybach GLS 600, a i nakon redizajna u priči ostaje AMG-ova verzija GLS 63.
Iako bi neki pomislili da je riječ tek o starom Mercedesu su "upitnim" aftermarket modifikacijama s kraja osamdesetih, zapravo je riječ o rijetkom AMG modelu koji će dostići visoku cijenu na aukciji, između 750.000 i 850.000 dolara.
Mercedes-AMG se brzo razvijao u proteklim godinama da više uopće nije rijetkost vidjeti njegove modele na ulicama, no ako se vratimo u osamdesete, posjedovati automobil tuniran u AMG-u je bilo nešto veoma posebno.
Na aukciji kuće RM Sotheby's bit će prodan fantastičan AMG-ov automobil iz 1989. godine.
Iza neobičnog projekta čiji je rezultat Mercedesov kombi V-Klase koji pokreće AMG-ov 4-litarski biturbo V8 motor stoji njemačka tuning kompanija GAD Motors.
Putem aukcije u SAD-u na prodaju je ponuđen veoma rijedak automobil, a to je Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe iz 1988. godine.