Priče o Audiju R8 koji će u osnovnoj verziji biti u ponudi s 2,9-litarskim biturbo V6 motorom započele su ubrzo nakon odluke Audija o povlačenju V8 opcije za R8 koja je donesena 2015. godine.
Mnogi su bili uvjereni da će kompanija iz Ingolstadta (u trendu smanjenja radne zapremine i sve strožijih normativa o emisiji izduvnih gasova) prazninu nastalu odlaskom V8 motora popuniti novim V6 motorom koji Porsche već nudi kao jednu od pogonskih opcija za Panameru.
Čak se spominjalo i da će novi motor u kombinaciji s Audijevim dvosjedom razvijati više od 500 konjskih snaga, što je šezdesetak konjskih snaga više od potencijala koji nudi u Panameri.
Na kraju od svega spomenutog neće biti ništa, jer je uoči Sajma automobila u New Yorku iz Audija stigla potvrda da će se R8 i dalje nuditi samo s V10 motorom, a prema riječima Petera Mertensa koji u Audiju obavlja funkciju direktora Odjela za istraživanje i razvoj aktuelni R8 je i posljednji R8, jer u kompaniji ne planiraju razvoj i proizvodnju naredne generacije.