Audi R8 bi se mogao vratiti s plug-in hibridnim pogonom i 1.000 KS

R8 se proizvodio od 2006. do 2024. godine te je prodan u 45.949 primjeraka. Prva generacija je bila mehanički povezana s Lamborghini Gallardom, a druga s Huracanom. Obje su koristile atmosferski V10 motor i zauzimale su vrh u ponudi Audi Sporta.
Prema Autocaru, razvoj treće generacije modela R8 napredovao dalje od faze izvodivosti, a mogući debi očekuje se krajem 2027. godine. Suprotno ranijim izvještajima o potpuno električnom nasljedniku modela R8 uz korištenje komponenti Volkswagenove nadolazeće SSP platforme, magazin navodi da će budući Audijev superautomobil pokretati plug-in hibridni pogon.
Elektrificirani pogon će navodno dijeliti s Lamborghinijevim modelom Temerario, ali i aluminijsku šasiju te elektroniku, čime će se ispisati još jedno poglavlje u saradnji dva brenda.
Temerario pokreće 4,0-litarski V8 twin-turbo motor u saradnji s tri elektromotora, a ukupna snaga iznosi 920 KS. Pored toga, pominje se i snažnija verzija koja je navodno već u razvoju i koja će razvijati više od 1.000 KS. Ove brojke bi mogle učiniti novi R8 najsnažnijim i najbržim cestovnim Audijem u historiji, jer bi nadmašio čak i potpuno električni RS e-tron GT Performance.
Kako bi se superautomobil razlikovao od Lamborghinijevog modela, Audi Sport će se fokusirati na svakodnevnu iskoristivost. U tom kontekstu, mogao bi biti pozicioniran kao rival najboljim verzijama modela Porsche 911 i Mercedes-AMG GT. Kao i prethodne generacije, R8 će vjerovatno imati unikatni dizajn unutrašnjosti i eksterijera, a mogao bi se nuditi u verzijama Coupe i Spyder.
Treća generacija modela R8 navodno će se proizvoditi u postrojenju Böllinger Höfe, baš kao i prethodne. Audi Sport bi mogao proizvoditi i trkaće verzije novog R8 i tako nastaviti svoju tradiciju u autosportu.